keskiviikko 14. toukokuuta 2014

päivällinen välistä ja muuta roskaa

Tuli tänään sitten jätettyä päivällinen välistä. On ollut angstinen (= olen ollut huonolla tuulella) ja hirveä päivä. Ei nyt hirveä, mutta rasittava ja väsyttävä.
Mullahan on tämä ihana koeviikko ja nyt yhdestä kokeesta sain tuloksen 5½. Se masentaa mua hirveästi ja kun samalla koittaa lukea huomisen mahdottomaan kokeeseen. 
Mutta kouluasiat stop, tämä blogini ei ole siihen suunnattu.

Sitten kun vielä väsytti, yskitti ja otti henkeen, koko päivä, ei vaan jaksanut nousta hymyillen ruokapöytään vaan sanoin skippaavani tänään. Se on huono juttu, koska kaiken A ja Ö on säännölliset ruokarytmit ja oikein syöminen.
No mä sitten parin tunnin päästä paistoin kananmunaa ja ... tein vaaleaa leipää. Siinä samalla vähän söin mysliä ja napsin pari ruisvoileipäkeksiä. Siihen sitten kaatuikin se.
Tämä kun on kotona, saa mut aina tylsistyessäni syömään ja tekemään noita "en syö"-valintoja. Mutta mä olen luvannut lukea ja panostaa tämän viikon, omalle perheelleni siis, että saisin kiitettävät arvosanat. Äitini vähän niinkuin kielsi mua menemästä salille ma-to, koska kokeet... 

Ruokavirheitä tuli sitten tänään, mutta mä nostan pään pystyyn ja mietin taas huomenna paremmin! 
Lähden tekemään tästä kotitekoista vatsalihastreeniä, jeeee! Ainiin se ruotsin koe... Uskokaa tai älkää, en osaa sanoa MITÄÄN ruotsiksi..?

Okei , see ya !

ps. haluisko joku ostaa mulle blenderin? meillä sattui hajoamaan se aikoja sitten, eikä kukaan ole ostanut uutta tilalle... 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti