torstai 22. toukokuuta 2014

aurinko polttaaa

Ja näin olen saanut taas auringolta ihanat poltot iholleni ♥♥ En yleensä pala herkästi, koska muistan säännöllisesti aurinkorasvan laiton ja olen siinä oikeasti huolellinen.
Mutta kun tänään oli liikuntapäivä ja olimmekin koko päivän kentällä, johon porotti aurinko, sain sitten ihanat jäljet kaulaan, käsiin ja vähän jalkoihin... En tietenkään tajunnut, että aurinkorasvaa vielä tarvitsisi... Tyhmä minä.

No meillä oli kuitenkin liikuntapäivä ja noh.. koululiikunta on koululiikuntaa, eli vedetään aina iisisti. Mutta tänään sain kyllä hien pintaan ja jotain irti siitäkin 4 tunnista!

Olen tänään myös syönyt suht hyvin. Vähän join latte-kahvia, joka ei ehkä ole se juoma mitä suositeltaisiin! No ainoa pikku "moka".

Eilen taas sovittelin mekkoa, eikä tuloksia näy mailla tai halmeilla. Pakko hieman Nelly-sivua muutenkin arvostella, koska sen mun mekon ompeleet on ihan surkeasti ommeltu. Ne mekon timanttien ompeleet, on nyt jo löystynyt! Siis c'moon, mä olen vain sovittanut sitä, en kuitenkaan käyttänyt kunnolla missään ja nyt mekko jo alkaa näyttää ikääntymisen merkkejä?? 
Se kuitenkin maksoi lähemmäs 70 euroa, mutta taitaa sitten olla viimeinen nellyn mekko. 

Tänään aihe on poikennut hieman tästä perusteellisesta kunto-ruoka-aiheesta, koska on kiva jos välillä höpöttää niitä omiakin kuulumisia. Vai miten?

Muistakaa te suojautua hyvin auringolta (aurinkorasva!!) ja ihan oikeasti, onko se aurinkorasvan laitto niin vaikeaa? Ei ole. Ihosyöpä on sitten paljon monimutkaisempi prosessi, että kannattaa sitäkin miettiä ;)
Monet mun ystävät jättää rasvauksen välistä ja palvoo aurinkoa paljon :(

Okei nyt loppu mun sössötys :D
♥ see ya

2 kommenttia:

  1. Voitko ottaa itsestäsi kuvan se mekko päällä? :)

    VastaaPoista