sunnuntai 25. toukokuuta 2014

miks jotkut syntyy täydellisinä?

Ihana kävellä kotiin, kun mun perään huudellaan. Menomatkalla "tapa ittes".
Tulomatkalla "vitu läskiperse!!" ... En tiedä oliko kukaan huutajista täysjärkinen, mutta toi silti satuttaa. 

Olen niin täynnä kaikkea paskaa ja kiinteytysprojekteja, että räjähdän. Ennen tapanani oli lohduttautua herkuilla ja yksinololla. Nyt mä olen vaan yksin.
Mun paino nousee, vaikka musta teen kaiken oikein. 

Mä sain perjantaina itkukohtauksen äidin edessä. Mua painaa niin monet asiat, ja kun itkin, luulin että nyt saisin avautua äidille kunnolla kaikesta. Mutta sekin tilanne vilahti ohi silmien ja äiti pyysi mua vain rauhoittumaan omassa huoneessani. Mä en siis saanut sanottua sanaakaan, etten olisi uudelleen alkanut itkemään. 

Kohta alkaa loma (enään viikko) ja tosiaan se ei helpota asiaa. Mun toinen sisarus on kesähoidossa ja isoveli leireillä, mun vanhemmat on edelleen töissä ja kaverit sitten välttelee mua. Niinkuin viime kesän, tulen olemaan aikalailla yksin. Töitäkään en onnistunut saamaan.

Tämä kroppa kuntoon-blogin aihe taas haahuilee ihan omissa maailmoissa, mutta mulla on niin paljon muitakin murheita, niin tämä koko projekti vain pahentaa asiaa. Mä aion kyllä jatkaa.
Se mekko ei vieläkään mene kiinni asti. Mulla on enään 6 päivää. Ja paino nousee vaan.
Olisi edes joku ihminen, kelle puhua tästä kaikesta.

Toivottavasti muiden projektit sujuu paremmin.

4 kommenttia:

  1. Kurjaa kuulla, että sinulle huudellaan noin :( Älä huoli, minullekin on käynyt niin, mutta pääsin siitä yli. Tsemppiä, kyllä sä onnistut!

    VastaaPoista
  2. ÄÄÄÄ pää räjähtää tollasten kiusaajien kaa.... Muakin ahdistaa päättäribileet, joita ennen ois pitäny laihtua, mutta huonolta vaikuttaa. :( Mutta heiii jos oot kiinnostunu puhuu vaikka kikissä tai jossain jos tulee joku kinkkinen tilanne tai haluut juttuseuraa niin laita mun spostiin likeathem@gmail.com sun kik ni laitan sulle viestiä ni voidaan yhdessä ahdistua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana ihana ihana anonyymi ♥
      Tottahan toki voin pistää sulle kikissä viestiä :-) Kiitos sulle superisti, nää piristää mun päivää ♥

      Poista