maanantai 26. toukokuuta 2014

iloisempi maanantai

Heipsan kaikki!
Tänään olen käynyt salilla ja syönyt suht-hyvin. Okei, okei, vähän taisin viikonlopun tummia suklaita napostella, mutta ne onkin sitten vikat herkut tältä viikolta. 
Päätin vetää vielä kunnon tsemppauksen Lauantaihin, sillä Lauantaina oon ansainnu itselleni tämän kuukauden jälkeen, pienen irtioton! Eli jos tarjotaan herkkuja, saan hyvällä omatunnolla ottaa. Onhan hei raskaan kouluvuoden loppu :-)

Mietin tässä kesän liikunta- ja ruokasuunitelmia. Olen tullut siihen tulokseen, että samoilla kaavoilla mennään. Arkiherkuttelut edelleen poissa (vaikka olenkin lomalla, arki pitää) ja viikonloppuna vähän löysempää tahtia. Koska mulla on niin paljon vapaata, yritän liikkua paljonpaljonpaljon!!

Tämä viikko tulee kunnon vihaa ja kyyneliä olemaan, sillä kevätjuhlat on Lauantaina... 
Kuukauden aikana olen pudottanut painoa sen 2kg. Aika hitaasti, mutta varmasti. Plus, mun paino heittelee. Olen hei käväissyt jo 57 kilossa, avesomee! Nyt se on jymähtänyt siihen 58. :)
(ja jos joku ei tiennyt, aloitin siitä 60kg)
Mun tavoite on siis pitää toi inhottava luku 60 poissa silmistä! Alle sen pysytään ;)

Onnistumiset saa hymyn mun huulille, toivottavasti tää viikko siis sisältää niitä ♥

Tää oli muuten hyvä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti