torstai 15. toukokuuta 2014

naistenvaivat vaivaa

Toisella sekunnilla mä itken suoraa huutoa, toisella sekunnilla taas nauran kippurassa. Onko muilla näitä ongelmia kerran kuukaudessa? Mulla on. 
Mistä taas itken, on aihe se, että tunnen oloni kipeäksi ja pelkään huomisten treenien menevän sivu suuhun. Tällä hetkellä oikeastaan siitä. Jos ei olisi tämä aika kuukaudesta, sanoisin vaan että "mietin tätä uudelleen huomenna". Nyt jo paiskaan tavaroita seinille ja vedän mykkäkoulua kaikille. 

Tällä hetkellä oikeastaan kärsin pääkivusta, minkä itkeminen aiheutti. Huh huh, sanon mä.
En kyllä oikeasti jaksa jos joudun huomennakin istumaan neljän seinän sisällä, tekemättä yhtään mitään! Nyt kun huomenna olisi tämän viikon vika koe, olisi taas aikaa. 

Syöminen on sujunut OK, tänään ei ole edes tehnyt mieli herkutella. Koulussa oli piirakkaa, harkitsin ottavani palan, mutta skippasin. Ei se tuottanut ongelmia. Täytyy taas olla ilonen, että pystyy tähän. En ymmärrä miten viikossa musta on tullut kuin eri ihminen... Siis terveyden kannalta. 

Välipalaksi toki palkitsin itseni kaakaolle. Se kirottu juoma, mitä rakastan. Olin luvannut ruokavaliooni kaakaota sisältää, aina välillä, mutta kun oon pysynyt siitä niin hyvin erossa, sain vähän nautiskella! 
Sitten taas palataan tähän kotona asumisen ongelmiin. Kotona asumisen = vanhempien huomassa asumisen. Ruoan suhteen ei voi olla monipuolinen, koska syön sitä mitä perhe ostaa. Sitten kun itsellä ei ole rahaa ostaa omia aineksia. Kun en kesätöitäkään saanut...

Sellaisissa fiiliksissä tämä torstai! 
Nähhdään sitten huomenna :)


2 kommenttia: