perjantai 30. toukokuuta 2014

Kuukauden koostetta

Ei voi vielä sanoa että kuukausi on mennyt, mutten mä ole niin tarkka. Ylihuomenna alkaa kesäkuu ja tämä Toukokuu meni yllättävän terveellisissä merkeissä.

Ne ketkä on alusta asti seurannut mun blogia, tietää miksi aloitin tämän. Vaa'an numeroista. Nyt olen tajunnut, ettei ne vaa'an numerot merkkaa paskaakaan. (hups sori kiroilu)
Nyt olen tajunnut, että kuinka oksettavaa oli syödä aina sitä mitä tarjottiin ja milloin vaan. Aamiaiseksi vähän keksiä, mitä se haittaa?!? Kaveri tarjos karkkia, mä otin, mitä se haittaa?? Vähän kun liikkuu, niin ei se pieni herkuttelu haittaa. Jepjep!
Musta tuntui sankarilta, jos kävin treeneissä ja sitten söin suklaalevyn. Katsos, kun se treeni korvas koko suklaalevyn!

Outoa, että kuukausi (jos sitäkään) on kulunut ja oon saanu ihan erilaisen otteen liikunnasta ja ruoasta. En ole käynyt arkena KERTAAKAAN ostamassa mitään herkkuja! Viikonloppuisin olen syönyt pääosin tummaa suklaata. Loppukuun helteistä, annoin itselleni luvan viikonloppuna myös jätskiin. Coca cola zeroa oon saanut kans juoda. Siinäpä ne mun herkut.
Ennen meni viikossa 3 suklaalevyä, pari kokispulloa ja sipsejä yms. sitten satunnaisesti. Nyt kun olen päättänyt että vain viikonloppuisin kohtuullisesti, mulla ei ole tullut vatsa kipeäksi! Mikä oli usein mun pulma, kun söin niin paljon...

Oon aina liikkunut paljon, mutta nyt olen saanut kunnolla otteen liikuntaan ja säännöllisempää treenausta. :)

TAVOITTEET:

Arkiherkuttelu kuriin - onnistunut
Paino alle 60kg - onnistunut
Mekon kiinni saaminen - .... ONNISTUNUT!!! Nimimerkillä - äsken kokeilin ja meni kiinni!
Voi tietty olla että mekko on venynyt, mutta hälläväliä ;)

Mun tavoitteet pysyi hyvänä ja paino koreilee 57.9 kg paikkeilla. Se on heitellyt koko kuukauden siinä 57-59 paikkeilla, kunhan ei sinne 60 hyppää, oon ilonen!

Siinä siis kuukauden jälkeistä koostetta.
Ensi kuuna, haluan pitää ensimmäiset tavoitteet. Paino alle 60kg ja arkiherkuttelun kurin jatkaminen. Koska on kesä, jäätelö on ihan fine, kunhan sekään ei mene yli rajojen.
Sitten tämä: urheilun säännöllinen jatkaminen, vaikka onkin kesä. Kesällä usein laiskotuttaa, mutta tänä kesänä ei ei ei :) 3 kertaa viikossa kuntosalia ja sitten uimista & lenkkejä. 

Noikun sais pidettyä, niin painokin ois aisoissa.

onnellisin fiiliksin jatkan tästä. huomenna juhlat ja sitten lomalle ♥♥
puspus



2 kommenttia:

  1. Jesjesjess hyvä et mekkokin menee! Hyvä sinä, oon niin ilonen sun puolesta! :3
    - iina

    VastaaPoista