maanantai 12. toukokuuta 2014

-1kg?!?!?

Aamulla käväisin vaa'alla. Siis 59,0 ?!?! Anteeksi mitä?
Huomenna tulee viikko täyteen, kun aloitin mun projektin. En voi uskoa tätä! Nyt mun täytyy pysyä yhtä tiukkana herkkujen suhteen! Ainoa mikä mua epäilyttää tässä viikossa, on se liikunta. Pelkään että se kilo tupsahtaa takaisin nopeasti...

Tänä aamuna jatkoin puurolinjalla. Siinä mutrusuuna keittelin puuroa. Sokerintonta mehukeittoa ja raejuustoa joukkoon. Siis yökötys. Alan olla jo niin kypsä koko puuroon!

Välipalalla mua alkoi jo hiukoa. Paistoin kananmunan ja raejuustoa joukkoon. Sitten söin proteiinipatukan... Siihen mä petyin.
Niin hirveästi kolotti karkkihammasta, että oli pakko saada jotain etäisesti hyvältä maistuvaa. Mutta mä tiedän, että sen patukan olisi voinut sivuuttaa.. No, meni jo! Ei sentään suklaapatukka.

Tsemppiää tsemppiiäää muille laihduttajille ja eilaihduttajille tulevaan viikkoon!

Näkyillään..


3 kommenttia:

  1. Oon ylpee susta! Onneks sulla on menny paremmin ku mulla! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥
      Eiköhän sullakin ala homma luistamaan, usko itseesi ja siitä kaikki lähtee! Tsemiä ♥♥

      Poista
  2. Siis olet oikeasti niin nuori ja oon huolissas 59kg painosta? Hyvää päivää, syö normaaleja arkiruokia ja lenkkeile.. ei tarvi laihduttaa!

    VastaaPoista