tiistai 6. toukokuuta 2014

alku

Tiedän että lukijoita satun omistamaan tällähetkellä nolla, ja tämän tekstin tulen näkemään luultavammin vain minä, mutta blogin tarkoitus ei ole tulla suosioon tai miettiä ylipäätään sitä.
Haluan jakaa ajatuksiani, itselleni ja ehkä jollekkin muulle, jos joku näistä kiinnostuu.

Mistä blogini ylipäätään kertoo? Elämänmuutoksesta. 
Yhtenä päivänä, kun astuin vaa'alle... En voinut uskoa silmiäni. Painoni hipoi yli 60 kg.
Stop! 60 kilogrammaa on useimmiten normaali paino todella monille. Mutta itse lyhkäisenä (n.156cm) paino alkaa merkitä jo lievää ylipainoa pikkuhiljaa. 
Tässä vaiheessa haluan kääntää ratin ja alkaa ohjata elämää ihan toiselta kantilta. Liikunta- ja ruokailutottumuksien on pakko muuttua! 

Mutta tämä blogi ei ole ihan tavanomainen laihdutusblogi. Ja miksi ei?
Koska tätä kirjoittaa tyttö kirjaimellisesti tyttö, ei nainen. Olen alaikäinen, jonka takia pidän henkilöllisyyteni visusti piilossa. Mutta ikä ei ole niin big deal, olen 14 vuotias. 

Ja nyt jos joku tätä eksyy lukemaan, varmasti ajattelee "SAIRASTA SIIS TOSTAHAN VOI KEHITTYÄ ANOREKSIA EI LAPSET SAA LAIHDUTTAA!!!!"
En ole puhunut missään vaiheessa kirjaimellisesti mistään laihduttamisesta. Vaan elämänmuutoksesta. 
Jos tulen elämään miten sattuu nuoruuteni, on varmasti aikuisiällä samanlaista. Ja kaikkihan tietävät, että jos nuorena ei ole harrastanut liikuntaa monipuolisesti ja säännöllisesti, on aikuisena se tuplaten vaikea aloittaa.

Tämä on mun virtuaalipäiväkirja, mitä päivittelen tässä saatossa. 
Kyseessä ei ole kuvablogi, enkä halua jakaa omasta vartalostani tänne kuvia (netin vaarat, olen myöskin alaikäinen). Mutta motivaatiokuvia ja jotain oman elämän sattumanvaraisia kuvia saattaa tulla. 

Tsemppiä mulle! 
Mun ruokailu- ja liikuntatottumuksia on tulossa seuraavissa postauksissa!

Tätä koitan hokea itselleni...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti