lauantai 17. toukokuuta 2014

Haaste

Sain haasteen blogilta Valaasta merenneidoksi (käykää ihmeessä kurkkamassa, hyvä blogi!) ja päätin nyt tehdä sen! 

Kerro itsestäsi 11 asiaa.
1. Mä olen vasta 14 vuotta.
2. Mutta musta tuntuu että ymmärrän monet asiat paremmin, kuin ikäiseni. :D
3. Mulla on astma, joka vaikeuttaa mun treenaamista todella paljon.
4.  Rakastan eläimiä, mutta olen allerginen mm. kissoille.:(
5.  Asun 5 henkisessä perheessä (äiti,isä,veljet ja mä)
6. Mulla on 2 kesyrottaa... :)
7. Jännitän todella paljon koulunkäyntiä, koska musta tuntuu etten ole se pidetyin henkilö siellä. 
8. Mä siis odotan että pääsen peruskoulusta opiskelemaan ammattiin! :)
9. Mua on koko mun elämä haukuttu lihavaksi eri nimityksillä.
10. Tykkään näytellä ja laulaa, mutta mun rohkeus ei riitä esiintymiseen.
11. Mulla ei juurikaan ole ystäviä, vaikka pari vuotta sitten musta tuntui että omistan maailman parhaimmat kaverit. Näin ne ajat muuttuu..

Vastaa seuraaviin 11 kysymykseen:
    - Mitä yleensä syöt aamupalaksi?
Puuroa! Tänä aamuna kyllä söin mysliä.
      - Lempiruokasi?
Tervellisistä varmasti fetasalaatti ja kasvispihvit (tai punajuuri!), mutta epätervellisistä taas hampparit ja tortillat.
      - Mitä aiot tehdä kesällä?
Ei suunitelmia vielä.
      - Paras treenibiisi?
Kuuntelen yleensä spotifysta niitä eri treenikappaleita, eli en osaa sanoa yhtä !
      - Millainen olisi unelmalomasi?
Shoppailua jossain esim. Lontoossa, Pariisissa, Tokiossa (tän olenkin jo kokenut ;)), Berliinissä (ja tämän!) tai jossain muualla.
      - Mistä pidät itsessäsi?
Kauheeta huomata, ettei meinaa keksiä mitään! Mutta sanon vaikka mun jalankoko (35-36) koska pidän itse siroista jaloista :D
      - Mitä mieltä olet kauneusleikkauksista?
En ikinä menisi itse. Musta se on naurettavaa, mutta jokainen tehköön kuin haluaa!
      - Jos sinun olisi pakko asua ulkomailla, niin mihin maahan muuttaisit ja miksi?
En haluaisiiii... No ehkä joku Englanti. Osaisin ainakin kielen.
      - Lempiharrastuksesi?
Kuntosali
      - Mistä asiasta unelmoit?
Siitä että kaikilla maailman ihmisillä olisi asiat edes jotenkuten hyvin .:)
      - Kuvaile itseäsi viidellä sanalla.
ärsyttävä, huumorintajuinen, valittaja, "äitimäinen" mutta kuitenkin hyväsydäminen :)

Haastan seuraavat blogit/bloggaajat:
Pitäisi haastaa 11 bloggajaa, mutta olen niin uusi täällä blogimaailmassa!
Mutta haastan jokaisen teistä kuka lukee tätä ! :)

Säännöt haastetuille bloggaajille: 
1. Kerro itsestäsi 11 asiaa.
2. Vastaa seuraaviin 11 kysymykseen:
- Mitä syöt yleensä välipalaksi?
- Mitä harrastat?
- Mitä haluaisit harrastaa?
- Unelmavartalosi?
- Onko sulla tatuointeja? Jos on, niin missä? Jos ei, haluaisitko?
- Entä lävistyksiä?
- Haluaisitko tulevaisuudessa lapsia?
- Meikkaatko arkisin? Mitä meikkejä käytät?
- Ammattihaaveesi?
- Mistä et pidä itsessäsi?
- Kerro 3 asiaa luonteestasi josta tykkäät?
3. Keksi 11 kysymystä ja...
4. ... haasta 11 sellaista bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
Kerro ketkä 11 olet haastanut. (Huom! Ei takaisinhaastamista.)

2 kommenttia:

  1. Voisitko ottaa mittoja itsestäsi? Tai kokovartalokuvan, ettei päätä näy? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kysymyksestäsi.
      Huomenna kun punnitsen itseni, voin esitellä mittani jotka otin kun projektin aloitin (2vk sitten). :)
      Vartalokuvaa en valitettavasti vielä ota, ehkä joku päivä.

      Poista