sunnuntai 11. toukokuuta 2014

äitienpäivä

Huh... mä jo pelkäsin, että äitienpäivälounaalla olisi ollut suuria houkutuksia. Ei onneksi ollut kuin mansikkakakkuajoka näytti niin herkulliselta) jolle sanoin suoraan ei!
No meidän mummu sitten antoi suklaata kotiin viemiseksi ja päässäni on jo lennellyt ajatuksia että: "ei pari palaa suklaata pahaa tee..." NO TEKEE!
Mä söin eilen jo tummaa suklaata, se on mun herkku tälle viikonlopulle. Ei ole kyllä kiva kun mulle tyrkytetään niitä kokoajan ja mieli tekisi napata. Mutta mä osotan, että mä pystyn tähän :)

Mun piti puhua teille vähän ensi viikosta. Mulla on siis joka siunatulle päivälle koe! 
En ole lukenut yhtään ja mua stressaa, koska tiedän etten ehdi. Harmittaa reputtaa tämän luokan loput kokeet. Okei, ehkä saan onnea matkaan ja olenkin sisäistänyt asioita tunneilla. 
Kuitenkin! Mä en yhtään tiedä missä vaiheessa pääsen treenaamaan... Huomenna mulla on 17 asti ohjelmaa, sitten kokeeseen lukua. En ehdi.
Tiistaina pääsen 18 koulusta ja sitten kokeisiin lukua. En ehdi.
Keskiviikkona & torstaina sama. Oh my dog, en varmaan ehdi kuin viikonloppuna treenaamaan. Nyt täytyy sitten olla tarkkana ettei napsi mitään ylimääräistä, kun ei kuluttamaankaan pääse. Sitten vaan hyötyliikuntaa (portaita, pyöräilyä...) !

Tuon viikon jälkeen mun arki rauhoittuu ja loma on jo niin lähellä, että aikaa riittää! 
Hyvillä fiiliksillä tämäkin päivä! (hieman suklaanälkäisenä kylläkin...)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti