tiistai 31. maaliskuuta 2015

liian laiska päivä

Tänään oli pitänyt pitää treenivapaa kuitenkin, koska mulla piti olla menoa. Mutta menot peruuntui, niin en mä sitten jaksanut raahata itseäni minnekään. Tässä on siis vaan kökitty koulun jälkeen kotona.
 
Sehän on hyvä pitää välillä lazy päiviä, milloin voi vain tehdä kouluhommia ja katsoa televisiosarjoja, koska nuo jäävät usein kiireisessä arjessa taka-alalle.
 
Mä joko vedän A) ihan tappiin tai B) en yhtään mitään. :D
Esimerkiksi tänään - ei mitään ja huomenna pitkä koulupäivä, koululiikunta & sekä treenit. Kotona ehtii taas olemaan vain hetken ja taas mentiin.
 
Söin myös runsaamman välipalan, koska rahka oli loppu niin tuli vedettyä kaksi karjalanpiirakkaa ja viili. MURR! Ei sopisi nyt mun ruokavalioon.
Mutta kumman mä valitsen: iänikuisesti käytetyn kananmunan vai karjalanpiirakan... noh, päätelkää!
 
Eli sen verran "huonosti" meni toi. Mutta koitan aina itseäni kehua ja löytää hyviä puolia! Esimerkiksi tänään kotitaloustunnilla tehtiin kinkkupiirakkaa ja keksejä. Mä pysyin molemmista hyvin erossa, join vain vettä.
 
Mulla on vielä paljon opittavaa näistä hiilareista yms. sillä en oo nyt ihan vielä perillä niistä. Nyt oon huomannut, kuinka vaikea kouluaterioistakin on jättää ylimääräiset hiilihydraatit pois, koska tänäänkin oli kasvislasagnea. Eihän niitä makaroneja pysty sieltä pois ottamaan.
 
Saa nyt nähdä. Tänään kun mulla on aikaa, voisin perehtyä enemmän noihin ruokajuttuihin ja taas katsoa lisävinkkejä tähän. Tuntuu ettei tuloksia tule, jos edes pienikin juttu on ruokailussa väärin. Hitaasti eteenpäin - tällä mennään.
 
Huomenna taas superpäivä, nyt kerään siihen voimia ;)
Palaillaan ,
xoxo minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti