maanantai 2. maaliskuuta 2015

viikon ohjelmaa

Maanantai. Aika miettiä tämän viikon ohjelmaa.
Tänään oli siis riparitapaaminen, eli päivä koulun ja riparin parissa - check.
Huomenna lastenhoitoa, ja se tuli vähän hankalaan kohtaan koska olin ajatellut meneväni treeneihin, mutta ei voi mitään tää mun lastenhoitotyö menee kaiken edelle.
Keskiviikkona neljän päivän jälkeen viikon ensimmäisiin treeneihin.
Torstaina lastenhoitoa, mutta koska viikolla liian vähän workouttia, mä koitan mennä ton lastenhoidon jälkeen salille.
Perjantaina on ehkä bileet, eli saa nähdä. Ihan avoin kysymysmerkki vielä.
Ja Lauantaina koulua! AAH, kuinka mukavaa.
 
Tän viikon treenit ei siis näytä mitenkään hehkeiltä ja mua nyt jo harmittaa. Toki pitää muistaa, että elämässä on muutakin kuin se salikortti. Mutta kun se maksaa joka kuukausi mun perheelle omaisuuden, niin tulee aina huono omatunto jos ei pääse niin usein bodaamaan.
 
No ehkä mä kirin loppuviikosta kun tää ja huominen meni penkin alle muiden juttujen takia.
 
Syömiset mennyt ookoo, sellasta perusterveellistä ollut. Ei moitittavaa.
Viikonlopun jälkeen tuntunut vähän raskaalta merkata kaloreita. Ehkä nyt kun on vähän oppinut paljon tuotteissa on kaloreita ja tietää mitä syömällä ei täyty se määrä, niin senkin takia tuntuu vähän laiskalta, mutta koitan vielä pitää tota kalorikalenteria yllä.
 
Nyt painun pehkuihin, sillä tänäänkn nukuin pommiin... Adioos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti