tiistai 10. maaliskuuta 2015

parista ohilyönnistä viis

En ole syönyt herkkuja, mutta pari epäterveellistä välipalapatukkaa eksyi mun suuhun... Arg, vähän kyllä ärsytti lukea ravintoarvoja netistä, kun patukoissa niitä ei lukenut ja mä oletin että toki ne on terveellisiä. No bullshit, maistui tosi makealta ja sokeria ihan sikana.
 
No valitukset sivuun, ei ne mun elämää ole pilanneet, koska muuten ruokavalio on ollut tosi hyvin ruodussa.
 
Eilen ja tänään pääsin trenaamaan, vielä aikaiseen kellonaikaan eli nytkin on vielä ihanasti iltaa jäljellä.
Huomenna olisi taas se viikon raskain & pitkin päivä.
8-16 ja sen jälkeen raskaat treenit... No sitten hymyillään taas kun se päivä on pulkassa ;)
 
Tänään tehtiin koulun köksässä kääretorttua ja se näytti super hyvältä! Mutta ei oikeastaan tehnyt tiukkaa sanoa ei. Kyllä mä osaan aika suoraan sanoa miltä kääretorttu maistuu, eli ei se nyt niin houkuttanut, kun ei se kääretorttu mun mikään top 1 pahe ole.
 
Koulu ruokailussakin oli tänään jostain syystä jälkiruokaa. En siihen perehtynyt mutta jotain tosi hyvän näköistä suklaista vanukas - juttua (?) oli tarjolla, mutta sekin jäi sivuun.
 
Voisin sanoa, että tämä entinen sokerihiiri on päässyt tavoistaan, sillä ruokavalio kulkee hyvin! Tässä ollaan kohta jo oltu treenien jälkeen 2 tuntia kotona ja ainoastaan vettä litkitty, sillä en ota ekstra-välipaloja ennen päivällistä ;)
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti