torstai 26. maaliskuuta 2015

terve? - toivottavasti

Eilen olikin sitten vielä treenivapaa, koska tää flunssa ei hellittänyt. Vähän harmitti jäädä pois koululiikunnasta ja omista treeneistä, mutta oikeastaan se teki mulle ihan hyvää.
Tosi usein keskiviikot vedetään niin tappiin 8-16 ja treenit päälle, että ollaan ihan koomassa. Ehkä oli ihan hyvä juoda teetä ja maata sängyssä - edes välillä.
 
Tänään kuitenkin aamulla painelin koululiikuntaan ja huh huh. Jos koululiikunta olis aina tollasta niin oksat pois. Vedettiin siis crossfit tyyppinen harjoitus ja ai että ku tuntu! Varsinkin kun ollut nelisen päivää treenikiellolla, niin tuntui ettei saa itsestään vielä 100% irti kaikkea.
 
Tänään olis vielä omat treenit. Zumbazumbaaa. Joo! Pitkästä aikaa.
Mä olen vältellyt vähän zumbaa ohjaajien vaihduttua, mutta nyt päätän taas uskaltaa mennä kokeilemaan tätä uutta ohjaajaa ja toivon, että se vetää meille hikizumbat. Ja jos ei vedä, niin saapa vähän kevyempää aerobista.
 
Huomenna olisi taas treenit, en tosin tiedä mitkä, mutta koska viikonloppuna ollaan eri kaupungissa niin siinä tulee taas treenivapaata. Ja Sunnuntaina mun kaverin synttärit - apuaaaaaa! Oon oikeasti ihan paineissa, että miten kavereiden ympäröimänä jätän kaikki herkut taakse. Nyt kun on vielä tiukempi dieetti, niin en saisi joustaa edes missään muissa naposteltavissa. :( Otan varmaan omat eväät mukaan :D
 
Tänään pystyin ekan kerran oikeasti kokeilemaan täysin hiilaritonta lounasta, koska kouluviikolle on nyt sattunut keittoa - makaroonilaatikkoa ja kalalaatikkoa, eli hiilarit on olleet kaupan päällä. Nyt silti sain tän oikean vaihteen päälle - eli punajuuripihvit & salaattia.
 
Treenien jälkeen katsotaan mitä kotona on tarjolla, mutta ainakin se mulle suotu 1 ruisleipä tulee tarpeeseen.
 
Oon ihan hyvillä fiiliksillä nyt, kun vaakakin menee edelleen alaspäin.
Äsken lukemat oli 50.8, mikä on ihan sairasta. Tekisi mieli vaan halata itseään ja pakahtua ylpeydestä. Vaikka olen monta kertaa sanonut - vaaka ei kerro mitään!
 
Tuo 50 on varmaan se maksimi mitä saan pudotettua painosta, ja se olisikin ihan ihannepaino luku. Vaikka mä olin tyytyväinen siihen 55, niin en voi tota hävetä!
 
Hienoa nähdä että aineenvaihdunta liikkuu ja jos tätä rasvaa saa nyt palamaan, niin eiköhän ne lihakset ala jossain vaiheessa esille tulemaan. Ainakin toivon vatsan timmiyttä - ehdottomasti.
 
Näillä sitten taas jatketaan - huomennakin on jo perjantai ♥
Palaillaan - xoxo,
minä.
 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti