sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

sunday not so funday

Mä en vaan pidä Sunnuntaista. Tää päivä vaan muistuttaa siitä, että pitää laittaa vaatteet valmiiksi ja tavarat valmiiksi huomiseen päivään. Ja huomenna alkaa taas arki.
Iloisempaa tästä tekee se, että ensi viikko on lyhempi; kiitos pääsiäisen! Ensi viikon jälkeen alkaa mulla myös työharjoittelu, eli nyt vaan tsemppiä!
 
Tänään olin kaverin synttäreillä, missä tuli syötyä dippikasviksia, cocktailtikkuja ja pari minipizzaa. Ei niin terveellistä, eikä mun ruokavalioon soveltuvia. MUTTA kuitenkin vähän siihen verrattuna mitä oli tarjolla. Joten ei morkata minua tästä :)
 
Pari kommenttia kuulin tänä viikonloppuna mun kropasta ja syömisistä, mutta mä ohitan kaikki vaan hymyilemällä ja sanomalla, että "en nyt vaan syö herkkuja".
En mä tykkää muille avautua mun henkilökohtaisista ongelmista ja siitä, etten kestä itseäni sellaisena mitä olen. Toki haluan terveelliset elämäntavat jne. mutta suurin syy on se, että haluan kauniin vartalon. Ei niitä syitä halua muille jakaa.
 
Kuitenkin oon ylpeä itsestäni jälleen kerran. Kieltäytynyt kaikesta ja syönyt suht-terveellisellä linjalla. Kyllä tää tästä!
Ensi viikolla alkaa myös huhtikuu, eli pari kuukautta niin bikinikausi - se on täällä.
Mun suurin tavoite onkin : näyttää hyvältä bikineissä. Haluan, että mua katsotaan silleen "Wou, mä haluun ton kropan. Toi on tehnyt töitä sen eteen."
 
Onneksi on vielä aikaa... :)
Ensi viikon treenit ois ainakin maanantai & keskiviikko. 4 kertaa koitan mennä, mutta pääsiäisen & riparin takia katsotaan mitä pääsen...
Palaillaaaaan.
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti