perjantai 13. maaliskuuta 2015

Viikon kuulumisia

Moikka.
 
Rakastan perjantai-aamuja, koska nämä on mun ainoat pitkät aamut. Kymmeneen kouluun, eli saan rauhassa nauttia aamupalaa ja meikata, sekä miettiä päivän ohjelmaa.
 
Jos mun fiilistä kysytään niin hmm... Oon ollut nyt aika vaihtelevasti iloinen-surullinen-onnellinen ja ehkä myös vähän epävarma mun fiiliksistä. Tämä kevät saa kyllä mut paremmalle tuulelle! Vaikka vielä on tosi viileä ilma, niin aurinko tuo kyllä ehdottomasti ilosuutta päivään.
 
Voi olla, että kun hormonit on vähän sekaisin, kiitos pois-jääneiden menkkojen mistä se ees johtuuu ääääk mihin en oo tosiaan tottunut kun yleensä aika säännöllisenä pysyvät. Mieliala vähän heittelee.
 
Eilen tuli sitten vähän vahingossakin oltua yhden henkilön kanssa, johon mulla oli tai on tunteita. Se oli aika vaikeaa, koska nään kuinka se ihminen on muuttunut tässä puolentoista vuoden aikana aika radikaalisti, enkä mä voi tehdä tässä mitään. Se vähän kohautti mun fiiliksiä, koska eilinen sai vähän mun tunteita pintaan.
 
JOS nyt kuitenkin mennään oleelliseen, eli liikuntaan & syömisiin:
 
Paino näytti tänä aamuna 51.8 ja voitte kuvitella mun ilmeen. Tottakai mä tiedän, että aamulla tyhjällä vatsalla, yleensä se paino on alhaisempi, mutta silti. MITÄ?
En oikeasti olettanut, että paino tulisi siitä 54 enempää alas, mutta näköjään on tullut. Enkä valita, mutta silti ihmettelen.
 
Liikunta on tällä viikolla mennyt tosi hyvin. Johtuen siitä, että työt jää tauolle ja aikaa on nyt enemmän itselleni.
MA - Vatsapakara treeni. TI - Kuntosali. KE - Tehomuokkaus & koulusähly. TO - Koulukorista. JA nyt tänään olisi tarkoitus taas suunnata iltapäivällä salille, eli hyvältä näyttää siis treenisaldo.
Viikonlopusta en ota stressiä, mutta olisihan se kiva päästä vielä yksi treeni silloin vetämään. Katsotaan mikä mieli ja olo on silloin.
 
Ruokailut on mennyt kohtalaisen hyvin. Toki aina on parannettavaa, kun en ole millään ruokavaliolla. Rahkaa, smoothieta, ruisleipää, teetä, kahvia... Aika perus, eli ei mitään ihmeellisempää.
 



Näitä quoteja tykkään lueskella. Ne antaa motivaatiota treeniin, ruokavalioon ja vaikka ihmissuhteisiin. Hah, ne mulla onkin aina koetuksella.
 
Toinen asia keväästä auringon lisäksi, on pyöräily, mitä odotan ihan innolla. Periaatteessa nyt voisi jo pyöräillä, mutta odotan vielä vähän lämpöä, sillä mun kädet jäätyisi vielä pakkasella. Ehkä jo maaliskuun lopulla oon pyörällä liikenteessä?
Se helpottaa mun arkea, koska mun ei tarvitse joka päivä kävellä sinne treeneihin vaan pääsen noin kymmenessä minassa pyörällä polkaistua sinne ja takaisin.
 
Ja vielä yksi asia... napakoru. En tiedä miksi, mutta nään napakorua noin jokatoisella teinitytöllä ja pakko kai sanoa, että se haave on nyt tunkeutunut munkin päähän. Ja miten se liittyy blogiin? No siten, että musta vatsa näyttää oikeasti treenatummalta kun sitä koristaa se napakoru. En nyt sano että pömppömahan saa pois korulla, mutta motivaatiota se voisi tuoda. En haluaisi itse ainakaan pitää napakorua esillä jos maha pullottaa.
 
Ehkä toikin on joku merkki, että alan olemaan tyytyväisempi mun mahaan. Koska joskus se napakoru-haave on tullut ja mennyt myös nopeasti kun katson mun rumaa vatsaa.
Ehkä jokupäivä piikkikammosta ja oman-vatsanvihaajana päädyn sinne lävistäjän luokse?
 
Hahah, no joo. Sen näkee sitten.
 
Nyt lähden kouluun, kaikille tosi hyvää päivää & viikonlopun alkamista. ♥
Toivottavasti tää upea sää jatkuu nyt mahdollisimman pitkään!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti