tiistai 3. maaliskuuta 2015

paahtoleipä

Kaloreiden laskeminen, ei se ei vaan enää luonnistu multa.
Voiko joku kertoa, että miksi kuukauden jälkeen tuntuu, että tää homma lässähti kasaan? En jaksa laskea kaloreita ja tuntuu vähän semmoiselta pakkopullalta tää koko homma.
 
Oon syönyt semi-terveellisesti, mutta ei se riitä. Ei se semi anna mulle tuloksia... Mutta minkäs teet jos motivaatio on hukassa.
Tuntuu, että haluan syödä paljon ja kokoajan. Ei tee niinkään mieli syödä mitään herkkuja kokoajan, vaan ihan "normiakin" napostelua.
 
Tänään tuli sitten ylimääräisiä välipaloja, vesimelonia, pasteija, banaani, rahka ja paahtoleipä... IHAN LIIKAA!! Oikeasti mua surettaa katsoa tota, koska mulla on mennyt niin hyvin ja tunnen kuinka kiikun siinä alamäen laidalla, että kohta lähtee alaspäin... En haluaisi, mutta nyt tuntuu jumittavan tämä projekti tosi pahasti.
 
Saattaa osasyy olla, että on ollut paljon tekemistä. Kokeita, töitä ja riparia, eli treeneihin en oo päässyt taas hetkeen. Huomenna on toki taas 2h koululiikkaa ja rankat iltatreenit, eli ehkä alan pääsemään raiteille..
 
Mutta hidasteita on tulossa, koska Perjantaina on bileet. Paljon herkkuja. Mä teen itselleni kasvislautasen, coca cola zeroa ja ehkä vielä jotain, mutta pelkään silti, että jotain eksyy mun suuhun. Vähän vaikea tilanne, katsotaan mitä tapahtuu.
 
En saisi olla niin ankara itseni suhteen, koska ei tää homma pyöri jos mulla on kokoajan tavoitteet ylhäällä ja se oletus, että kaikki menisi niin hyvin. Tiedän, että kaikilla on alamäkiä ja epäonnistumisia. Periaatteessa mulla on mennyt nyt ihan kohtalaisesti, koska mitään suuria kaloripommeja tai rasvapaukkuja mun suuhun ei oo eksynyt, mutta ehkä mä myös pelkään sitä, että millon se tapahtuu jos tapahtuu.
 
En tiedä mikä auttaisi. Hyvät pitkät unet? Viikonloppu? Suklaalevy? Hyvät treenit?
 
Huoh, paremmissa mielissä ensi kerralla.
xoxo minä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti