sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Cheat day

Perjantaina meillä oli siis illanistujaiset kavereiden kanssa. Mässyä, leffaa ja hauskanpitoa. Mä varauduin iltaan tekemällä itselleni oman herkkunurkkauksen (toki muutkin saivat osallistua niiden syömiseen ;) ) joka sisälsi leipää, dipattavia kasviksia ja tuc-keksejä. Ei-niin terveellistä koska dippi, hiilarit ja tuc-keksit. Mutta mä annoin siihen itselleni luvan, koska toisena vaihtoehtona olisi ollut suklaat, sipsit, popparit jne... Joten enköhän mä mieluummin valitse vähän hiilaripitoisemman pläjäyksen.
 
Anyways, noi ei tosiaan kuulu mun arkiruokavalioon, joten siksi se oli vähän niin kuin cheat day. Kalorit menivät varmasti ylitse, mutta oon silti itsestäni tosi ylpeä, etten syönyt rasvaa tihkuvia sipsejä tai muuta, mihin mulla on suuri heikkous!
 
Ja Lauantaina mun ruokavalio alkoi taas normaalisti, eli ilman vaaleaa leipää tai muuta vastaavaa. Oon niin iloinen.
 
Voin myöntää, että karkkeja laitellessa tuli mulle mieleen ajatus jospa mä pidän tänään herkkupäivän, ei se mun projektia pilaa... Tosissaan, se ei olisi pilannut mun projektia, mutta olisinko mä päässyt takaisin ruotuun? En usko. Se on niin monta kertaa kokeiltu. Ja kaikkihan sen tietää, että mun olo olisi nyt karmea, jos olisin pitänyt sen mässypäivän.
 
Eilen perhe herkutteli ja mä jatkoin mun Coca Cola - Zero - vesimeloni - smoothie - linjalla. :D
Ja tuosta coca cola zerosta pitikin mainita... Mä oon lukenut lukuisia juttuja siitä, että nämä light-juomat hidastavat laihdutusta, eikä todellakaan ole sen terveellisempää kuin normit limut. No mä oon vähän erimieltä. Tai siis... Eiköhän meistä jokainen tiedä, ettei ne ole mihinkään laihdutuksen tueksi tarkoitettu? Mutta kyllä mä oon sitä mieltä, että jos on sokeritonta ja kaloritonta limua, niin mä valitsen sen. Tiedän ettei ne lisäaineet ole mitään plussaa, mutta enhän mä millään ohjeistetulla ruokavaliolla olekaan.
 
Kaikkihan tekee omat valinnat. Mä oon yrittänyt nyt olla muutenkin arkisin ilman mitään limuja tai muuta ekstraa, mutta kyllä on viikonloppuna ihana avata kylmä limu, kun en muutakaan herkkua saa.
 
Noh, jokainen tavallaan ja tyylillään!
 
Eilen kävin salilla pikatreenillä, sillä olin niin huonolla tuulella, ettei kunnon treeniä saanut aikaseksi. Ensi viikolla paremmilla tehoilla, koska tämä viikko oli niin kiireinen.
Tänään rentoudun, menen isovanhemmille ja illalla riparitapaamiseen.
 
Ensi viikosta en uskalla sanoa, kun tämäkin viikko muuttui paljon töiden ja bileiden takia. Mutta keskiviikkona ois vakio-tehomuokkaus ja jos hyvin käy, niin pääsen jopa Maanantaina ja Tiistaina! Toivotaan parasta.
 
Sitten Maaliskuun keskivaiheilla mun työt taukoaa, koska mun hoitolapsi lähtee perheineen reissuun joksikin aikaa, eli saan vähän lomaa töistä = enemmän aikaa treeniin. Vaikka enköhän mä saa nekin tyhjät tunnit täytettyä. Hehe..
 
Pitkä selitys, toivottavasti jaksoitte lukea.
Hyvällä tsempillä eteenpäin, xoxo
minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti