tiistai 12. toukokuuta 2015

suunitelmat uusiksi

Ah.. Miten olin viime postauksessa noin pihalla? Sukulaisille lähtö onkin tänään, mikä tarkoittaa, että tehomuokkaus saa luvan jäädä ja seuraavat treenit on probably Perjantaina.
 
Mulla on tällä hetkellä kyllä kurkku niin kipeä, ettei treenaamisesta olisi kai edes mitään tullut. Eilen olin salilla, koska odottamani jooga peruttiin. Salilla juoksin juoksumatolla ja tein vähän lihaksia, mutta siinäpä se. Ei oikeasti ollut yhtään motivaatiota. Mut tuntien, jos suunnitelmat peruuntuu, niin kuin treenit, ei ole sitten motivaatiota taas mihinkään.
Pääasia kai, että tein edes jotain?
 
Nyt vaan kurkkupastilleja ja vitamiineja, ettei iskisi mikään kovempi tauti. En jaksaisi. Varsinkaan kun ensi viikolla lähtö Kreikkaan. Onpas sitten kiva istua lentokoneessa flunssan kourissa! Ainoa vaan, että tänään on koulussa liikuntapäivä. Noin kaksi tuntia sitten koripallon peluuta, mikä ei tee varmastikaan hyvää alkavalle flunssalle. Sen jälkeen sitten treenistä lepoa ja isovanhempien nurkkiin makaamaan. :D
 
Ruokailusta tuli eilen poikettua. Ostettiin kaverin kanssa välipalapatukkapaketti (Fitness) ja vedettiin molemmille 3 patukkaa huiviin. Oi miksi, oi miksi? Tuli vaan järkyttävä himo välipalapatukoihin ja se Fitness teksti sitten helpotti siinä kyljessä. No yksi moka, siitä pitää päästä eteenpäin. Onneksi mun isovanhemmilla on aina itse tehtyä terveellistä ruokaa ja ne ymmärtää nää mun 'terveyshömpötykset' ja ymmärtää etten ota niitä perinteisiä ukin paistamia lettuja. Ah, ne on kyllä hyviä!
 
Postausideoissa ois nyt ainakin se Toukokuun katsaus, eli kun Huhtikuussa väsersin postauksen mihin kirjasin tavotteita, niin nyt pitäisi katsoa ennen reissua miten onnistuin. Jos en ole täällä sitä maininnut, niin lomalla lepsuillaan! Eli en pidä mitään ruokarytmejä saatikaan herkkukieltoja siellä. Menen mun parhaan kaverin perheen kanssa sinne, niin ei olisi mitenkään kiva olla yksi 'vahdin kaloreita ja sokereita' - henkilö siellä. Mutta kohtuudella pitäisi pitää se mielessä.
 
Siihen mä palailen kuitenkin kun palaan sukuloimasta. Pitäkää kiva 'miniloma'. Ainakin huominen on suurimalle osalle vapaapäivä. Nauttikaa ja keräilkää akkujanne.
XOXO minä.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti