tiistai 5. toukokuuta 2015

subwayta

Subwayssa tuli tänään käytyä taas pitkästä aikaa. En nimittäin muista, olisikohan siitä pari kuukautta kun viimeksi tuli leivät siellä syötyä. Kuitenkin nautin jokaisesta suupalasta ja kalkkuna-kokojyvällä mentiin. Ei-niin täydellinen ateria, mutta paremman puutteessa. Oli nimittäin shoppailupäivä (ja mitään en löytänyt...) eli pakko oli saada nopsaan ruokaa massuun.
 
Muuten syömiset on sujunut aika hyvin. Puuroa, maitorahkaa ja smoothieta. Eli perusarkieväitä! Tänään kyllä iski kotimatkalla aika järkyttävä suklaahimo. Ei ole tullut pitkään aikaan mitään noin vahvaa tunnetta jostain hemmetin suklaasta. Vaan nyt tuli. Koska mistään cheat daysta ei oltu puhuttu, jäi suklaalevyt kotimatkan varrelle. Nyt himo on tosin jo laantunut enkä edes jaksaisi lähteä kauppaan minkään suklaan vuoksi. Näin se katsokaas käy! Tahdonvoimalla ;)
 
Liikuntasuunitelmat tältä viikolta:
Maanantai - Spinning 45 min
Tiistai - lepo (kävelyä n. 15 000 askelta silti!)
Keskiviikko - tehomuokkaus 55min
Torstai - ?
Perjantai - Zumba Step 55min (?)
Viikonloppu - ?
 
Näin suunniteltua mulla on! Haha.
Torstaina olisi yksi kehonhuolto tunti: Asahi, mihin periaatteessa olisi kiva mennä. Oon sellaista halunnutkin testata. Mutta mä pidän sen vielä fifty-fifty tilanteessa.
Perjantai pitäisi olla 99% varma, mutta kyseessä olisi aamuzumba 7-8 (aamuaerobista!). Mulla on ainoa pitkä aamu perjantaina, eli saa nähdä viekö sängyn pohja voiton... Tosin tästä ajatuksesta emme lähde liikkelle :D
 
Noin 3-4 kertaa olisi anyways tarkoitus taas päästä treenailemaan ja tämäkin viikko varmasti yltää sinne 4 kertaan. Mukaanlukien koululiikunnat (=Hyötyliikat).
 
Mun fiilikset on tällä hetkellä oikeastaan aika hyvät. Vatsa toki on taas turvonnut kuin mikä, mutta vatsavaivat jälleen kerta. Harmi vaan, että mun vatsalla on tapana turpoilla, koska harvoin nään sen sellaisena slimminä ja nättinä . :D no can do!
 
Nyt menen telkkarin äärelle. Toivottavasti teillä oli kiva päivä ☺ !
 
xoxo, minä.
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti