lauantai 9. toukokuuta 2015

ihana lauantai

rakastan Lauantai-päiviä! Se fiilis kun herää aamulla ja tietää, että voi rauhassa keitellä aamukahveja ja jutella kuulumisia. Mun perhe on kyllä ykkönen ja rakastan varsinkin äidin kanssa viettää aamukahvihetkiä. Ne on niitä pieniä paloja elämästä, mitkä tekee tästä elämästä elämän. Haha, tulipahan outo lause.
Sunnuntait on taas mulle yleensä alakuloisia päiviä. En vaan tykkää niistä yhtään! Tietää, että seuraavana päivänä taas kello soimassa aamutuimaan ja viikko alkamassa kaikkine uusine kokeineen sun muiden juttujen. Nyt onneksi vähän helpottaa, sillä huomenna on äitienpäivä ja ensi viikolla vain 3 työpäivää! Ah!
 
Mutta jottei tämä menisi vain mun selityksiin, niin katsotaan miten on tullut liikuttua:
MAANANTAI - Spinning 45min
TIISTAI - Lepo (kävelyä 15 000 askelta)
KESKIVIIKKO - Tehomuokkaus 55min
TORSTAI - cooper-testi
PERJANTAI - aamun zumbastep
LAUANTAI - Pump 60min
SUNNUNTAI - lepopäivä
 
Hyvin on siis mennyt!
Niinkuin huomasitte, tänään olin Pump tunnilla ekaa kertaa... ja ehkä myös vikaa. Tunnilla tehtiin pumppitangon kanssa oikeastaan kaikki liikkeet vaan painoja vaihdellen. Mä sitten jo alkulämmittelyssä meinasin romahtaa koska au mun jalat. :D Jaksoin kyllä loppuun asti, mutta painoja piti vähentää. Ohjaaja ei myöskään ollut mun makuun, mutta harvoin mä lauantaisin pääsenkään keskellä päivää treenaamaan.
 
Kuitenkin mennyt hyvin liikunnan suhteen ja kuten tiedätte, mä en aseta itselleni mitään suuria tavoitteita sen suhteen. Jos haluaisin kunnon lihaksikkaan kropan, pitäisi mun sitä salipuolta harjoittaa aika monta kertaa viikossa. Mä en vaan oikein pääse siihen salituntumaan, vaan käyn siellä jos tunteja ei ole mieluisia tarjolla ja haluan itseni liikkeelle. Mulle tärkeintä on loppupeleissä se, että mä liikun. Ei se, onko se aerobista vai lihasta, vaan mielummin molempia sillointällöin. Jos en jaksa mennä treeniin, sitten en mene. Tää on näin yksinkertaista mulla!
 
Ruokailujen suhteen on myös mennyt hyvin. Kananmunaa olen alkanut aamiaiselle lisäilemään, sillä usein mun aamupala jää täysin ilman proteiinia. Yksi keitetty muna ja vóla paljon monipuolisempi aamiainen!
 
Jos jotain huomioitavaa tulee mieleen on ehdottomasti kasvikset! Loppu arkiviikko kävi tosi kiireiseksi ja kaikki söi oikeastaan edellisen päivien jämiä jääkaapista. Tietenkään salaattitarpeita tms ei löytynyt, ja mulla jäi pari päivää aika kehnoksi kasvisten suhteen... Nyt sitä kasvislautasta vaan suurentamaan ja muistuttamaan, että pitää tuoda kotiin jotain kasvista, salaattitarpeita tms...
 
Ruokailurytmit on pysynyt hyvinä. Nyt toki taas viikonloppuna saattaa venyä, jotkut ateriat. Esim. huomenna kun mennään äitienpäiväbuffetille klo 13, venyy lounas heti sinne kello yhteen. Se vaan tarkoittaa ylimääräistä välipalaa.
 
Ai että kun tuli hyvä fiilis. Tämän päivän jumpat jumpattu ja nyt voin rentoutua ja vaikka tehdä mun himoitsemia keksejä! HYVÄÄ VIIKONLOPPUA ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti