tiistai 19. toukokuuta 2015

3 koulupäivää jäljellä

Sitten marssin lomalle!
 
Kyllä tuntuu hyvältä ajatella, että enää pieni loppukiri kasiluokkaa ja sitten se on jo takanapäin. Päivä päivältä nekin muistot haihtuu pois ja jäljelle jäävät vain ne harvat hetket. Nyt tuntuu yläaste sellaiselta pakkopullalta ja täydelliseen muotiin mahduttamisessa, mutta pari vuotta ja kuviot ovat jo aivan erit. Hullua, eikö?
 
Jos nyt ensiksi keskitytään kaikista kivoimpaan: Kreetan matkaan! Mun loppuviikko tulee olemaan kiireinen, mutta toisaalta se on ihan hyvä. Kotona istuminen ajaisi mut hulluksi, ja kun ensi viikko on auringossa makaamista niin nyt pitää tehdä tarvittavat hommat alta pois. Tää on tosin viimeinen 'normi'viikko. Sitten alkaa lomat ja riparit sun muut kesätyöt.
 
Mä muuten juuri tästä ajankulusta puheenollen huomasin, että Toukokuun alussa mun blogi täytti vuoden! Jippii! Harmi vaan, että huomasin sen vähän myöhässä... Tainnut mennä Toukokuu joissain sumuissa mulla... Anyways! Vuosi sitten mä tajusin, että mun on pakko lopettaa herkuttelu ja aloittaa terveelliset elämäntavat. Pienin askelin sinnittelin Toukokuun 2014, ja sitten kesälomilla homma vähän jäi taas. Ennen joulua muhun iski taas terveyshiiri ja se oli menoa. Jouluun asti sinnittelin, kunnes jouluna homma meni taas läskiksi. Ja sitten päästäänkin nykyhetkeen. Helmikuussa mä kyllästyin turvottavaan ulkomuotoon ja siihen, etten osannut elää perusterveellistä elämää. Hesekäyntejä almost every week!
 
Tähän asti ollaan kuitenkin päästy ja ylpeitä ollaan. Kun blogin avasin, olin varma, että mielenkiinto ei kestä edes kuukautta. Mutta se kesti. Kaikkine hyvine ja huonoine hetkineen. Mä olen aina noussut suosta ja palannut takaisin kirjoittamaan. Näinhän sen pitäisi mennä.
 
Toukokuun tavoitepäivittelypostausta on tulossa, kun pääsen rauhassa istumaan koneen äärelle ja lukemaan, mitä Huhtikuussa teille kirjoitin. Nyt on niin kiire, että tämänkin teen silmät ihan ristissä. :D
 
Eilen oli spinningiä ja tänään kehonhuoltoa. Huomenna olisi pitkäpitkäpitkä koulupäivä ja perään kaksoistreenit. Torstaina joogaa ja perjantaina vielä spinningiä. Näistä lähdetään liikkelle. Kun oon tän viikon puristanut niin aamen!
... Ainiin ja pakkaamiseenkin pitäisi ehtiä jossain välissä
 
Huh huh, mun olotila on väsyneen - jännittyneen sekä sekaisen väliltä. Nyt vaan kunnon yöunet ja uuteen päivään uudella energialla.
PALATAAN!
xoxo minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti