maanantai 11. toukokuuta 2015

not a good day

Tänään ei treenata. Tänään ei myöskään hymyillä tai esitetä iloista. Tänään vituttaa.
 
Miksi sitä sen enempää kaunistelemaan? :D
Yksinkertaisin syy on varmasti kokeet. Tänään oli koko 8lk viimeinen koe, eli nythän pitäisi olla helpottunut olo? No joo, mutta kun kaksi viimeisintä koetta ovat olleet tuloksin 4 ja 6. Ja tämän päiväinen fyken koe ei varmasti ole sen suurempi!
En tiedä miksi nyt stressaa tai mietityttää tai ärsyttää koko numerohomma. Enhän mä edes ole Suomessa kun todistukset saadaan, eli ehtiihän sitä murehtia myöhemmin. Mutta jotenkin toi nelonen varsinkin kolahti muhun ja oon aika syvällä epätoivossa.
Onneksi oli viimeinen koe, sillä nyt jos olisi kokeita mun motivaatio olisi nollassa ja repuuttaisin varmasti kaikki muutkin kokeet.
 
Vitutuksen aiheita on myös muita, joten en jaksa tai viitsi lähteä treenaamaan. Tämä viikko on vähän vaakalaudalla treenien suhteen ylipäätään, koska kyseessä on vain 3-päiväinen työviikko. Menen sukulaisille TO-PE eli treenivapaata tulee olemaan muutenkin.
JA nyt mua vituttaa ettei ole motivaatiota lähteä treenaamaan, koska sehän tarkoittaa vaan lisää treenittömiä päiviä! Argggg... On tää elämä vaikeeta!
 
Joskus vaan tulee hetkiä milloin kyllästyy tähän oravanpyörään. Koulu-koti-treenit-koti-koulu.... Ugh, thank god kohta alkaa loma. Mutta siinä yksi stressinaihe lisää. Lomalla olisi 1 'virallinen työ' ja sitten 2 minityötä (eläinten & lastenhoitoa), se stressaa mua. Sitten bikinit, mistä päästäänkin mun kroppaan.
Eilen tuli varsinkin äitienpäivän kunniaksi syötyä paljon. Mitään sinällään epäterveellistä ei, mutta kun buffetissa oli erilaista lihaa ja perunoita, niin kyllähän niitä tuli sitten ahdettua. Ja mummilla sitten lihapiirakkaa ja mehua. Uff, olin eilen niin turvonnut!
 
Tänä aamuna olo jo helpotti, sillä aamuvatsa♥ sitten taas kun on ahdettu päivän ruoat niin eiköhän se vatsa sieltä taas muotoudu esiin...
 
Aurinko paistaa ulkona ja mä istun sisällä vittuuntuneena. Nyt on myös viljelty aika paljon tota v-sanaa, että omiinkin silmiin jo sattuu.
 
No lähetään silti tämän viikon suunitelmista:
MAANANTAI - lepo...
TIISTAI - jooga 55min
KESKIVIIKKO - koulun urheilupäivä (korista), tehomuokkaus 55min
TORSTAI & PERJANTAI & VIIKONLOPPU - ?
 
Loppuviikko riippuu ihan meidän perheen aikatauluista. Mä tuun sen kolmannen treenin johonkin väliin vetäisemään ja toivottavasti neljännenkin.
 
Ruokien suhteen pitäisi mennä normilinjalla. Nyt ollaan jo niin loppuviivalla, ettei enää tollaisia 'mehulihapiirakka' oikaisuja. Varsinkaan jos käyn sukulaisilla niin syömiset kohtuudessa. Välipalana&iltapalana: rahkaa, munakasta, ruisleipää... Lounas&päivällinen: kasvistäytteinen, muista proteiini ja hitunen hiilaria. Aamupala: puuro & proteiininlähde (tänä aamuna taas jäi...)
 
NYT on taas selitelty ja sopiteltu. Toivottavasti saitte jotain irti. Kaikillehan näitä vitutuspäiviä tulee aina joskus, eikö vain? Silloin pitää vain maata sängyssä ja tehdä itse työ saadakseen sen pois. Turha sinne salille on lähteä, jos tietää ettei siellä mitään saa aikaiseksi. Parempi päivä sitten huomenna, joogan parissa! Nimittäin uusi tunti meidän salilla, jota odotan innolla!
 
PALATAAN,
minä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti