sunnuntai 3. toukokuuta 2015

huomenna paluu arkeen

Vaikka vapun takia lomaa oli vain yksi päivä, tuntuu, että olisi tässä jo kauemmin vain maattu himassa. Tosissaan oli vain 1 päivä "pelkkää" makaamista, ellei vapputorilla käyntiä lasketa. Tänään menen kirpparille käymään ja nappaan pyörän mukaan. Tulisi siis noin 2,3 kilsaa edes-takaisin ajettua, eli pientä liikuntaa tähänkin päivään!
 
Oon muuten lukenut nyt aika paljon, että aamuaerobinen polttaa läskiä. Olen ehkä kerran (joo kerran..) käynyt ennen aamupalaa lenkillä. Siitäkin on joku 2 vuotta. Ja muistikuvat siitä on aika karmeat. Saattaa toki johtua siitä, että silloin oli talvi ja räntää satoi.
No joo, ajattelin, että jos tässä joku päivä jaksaisi kokeilla sitä ja lähteä aamulenkille. Mutta koska en halua tuhlata mun salikorttia, voisin käydä salilla/tunnilla sitten illemmalla. Saisin näin tupla-aktiivisuuspäivän = läskiä palaa vain enemmän.
Saa nähdä jääkö tämä vain haaveeksi, vai pääsenkö joku aamu ylös aikaisin ja kiskottua itseni lenkkipolulle. Nimittäin aamu ja lenkki kuulostaa mun korvaan jos oksettavalta ajatukselta.
 
Eilen tuli sitten tehtyä kotona pizzaa ja tehän tiedätte, etten ole suolaiseen ruokaan tehnyt älyttömästi kieltoja. Eli kotona tehty pizza ei ole ollut missään vaiheessa ei-listalla, koska en syö pizzaa ikinä. Paitsi ellei se ole pohjaa myöten tehty kotona.
No siinä oli taas pizzaa kerrakseen. Yli vuosi sitten viimeksi söin pizzaa ja sekin oli joku kaupan kaloripommi. Ainoa tuossa kotipizzassa on se pohja. Pelkkää vehnämössöä. Vatsa oli kyllä mukava pallero koko illan. :D
Ja vielä kirsikkana kakun päällä -> kuivatut hedelmät. En ole niitäkään napsinut, en ole ikinä niistä edes tykännyt. Aika hauskaa, että nyt kun karkki on kiellossa niin ne maistuvat ihan sairaan hyviltä! Mutta koska sokeria on paljon, niin söin vaan puoli pussillista ja se jäi sitten siihen. Eli niistä ei tule mikään mun every-day herkku. Näin viikonloppuherkkuna sain sen nyt sallia. Eli eilen tuli vähän huijattua syömisissä.
 
Tänään on sitten viimeinen "niin ja näin" syömispäivä. Huomenna olisi taas palattava syömisrytmeihin ja koulun kokeisiin. 'JEE!'
 
Mulla on nyt (koputan puuta) hyvä fiilis, eikä näissä postauksissakaan ole nyt ollut samanlaista alakuloisuutta. Oiskohan tää kevätsää? Vaikka tosin eilen tuli seisottua 2 tuntia vesisateessa pikkuveljen fudismatseissa. No nyt sentään aurinko pilkottaa.
 
Mä lähden nyt pukemaan ja kohti kirpparia. Toivottavasti teen löytöjä.
xoxo, minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti