torstai 7. toukokuuta 2015

coopertestiä

Tänään ei tullut sitten lähdettyä mihinkään Asihiin... Se rasittaa jo ihan tarpeeksi kun tietää, että aamulla pitää nousta ylös jo kello kuusi ja siitä sitten suoraan pyörällä treenihin.
Hohhoijakkaa sanon minä!
 
Kuitenkaan ei ihan lazy day ollut, kun koululiikassa vedettiin cooper! Ai että kun vihaan tota sanaakin... Mä vedin 2200 metriä. Mä luulin että se on ihan hyvä, koska juoksin koko matkan ja olin koko ajan toisena radalla. Eli muihin tyttöihin verrattuna se oli hyvä. Liikkaopelta sain arvioksi siitä 8+. Eli voisin olla ihan tyytyväinen. Silti vähän rasittavaa kun lukee netistä että se on 'ihan kohtalainen' suoritus. Ehkä mä jotenkin luulin liikoja kun sen 12 minuuttia vetelin omasta mielestäni täysiä. Nojaa, eihän kaikki ole mitään juoksijoita! Minä varsinkaan.
 
Eilen oli myös tehomuokkausta. Se oli raskain tunti aikoihin. Joissain kohti oikeasti happi loppui ja tunnin päätteeksi olin niin väsynyt, että tekipä oikeasti hyvää! Siinä taas tuli treenaamisen hyödyt, kun huomasi kotona, että kuinka ihanaa istua sohvalle raskaan päivän päätteeksi! Tiesin tehneeni paljon ja ansaitsin sen istumatauon.
 
Jos huomisen treeni menee niinkuin suuniteltiin, niin se olisi 3 kerta jumppaa tälle viikolle. Plus Cooper. Koitan päästä viikonloppunakin tekemään jotain. We'll see!
 
Tänään makeanhimossa tein itselleni terveellisistä aineksista keksin: kaurahiutaleita, kookosöljyä, hunajaa, steviaa ja raakakaakaojauhetta. Super-hyvää ♥
Muuten myös on taas ruokailut menneet hyvin ja kohta voisin antaa itselleni luvan syödä iltapalaksi leipää. Sitä kun ei ole taas pariin päivään syöty. Ja tietenkin ruista!
 
Myönnettäköön, mua jännittää, että pääsenkö aamulla niin aikaisin ylös. Mun sisäinen kello on tottunut heräämään 7-8 pintaan ja varsinkin perjantait on kympin aamuja, eli kello menee ihan sekaisin. No laitan varmaan jumppavaatteet & kassin naamaan eteen, niin on vähän 'pakko' lähteä siitä liikkeelle. PLUS tunti on jo varattu eli no can do. Vähän aamuaerobista katsos pintaan!
 
Hih, tää oli hyvä päivä. Oli kanssa kiva pitää kotipäivä koulun jälkeen. Sain vähän rentoutua ja pitää itsellenikin omaa aikaa. Huomenna treeniä & leffaa, sekä perjantaifiilikset ♥
 
PALATAAN,
MINÄ <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti