torstai 16. huhtikuuta 2015

u better work bitch

Hahaa, toi Britneyn "Work Bitch" -soi mun päässä. On muuten pirun hyvä motivaattori esim. salille, kun ton pistää täysille soimaan ja lähtee vetämään liikkeitä niin eiköhän irtoa.
Tottahan se on - et saa sitä unelmien kroppaa ilman työtä.
 
Tällä viikolla on jo kolmet treenit käytyinä. Jeps, kolmet! Ma-Ti-Ke, Maanantaina spinningiä, Tiistaina kuntosalia ja eilen tehomuokkausta. Neljä päivää peräkkäin käyty jo urheilemassa, sekä tänään aamulla tuli hölkättyä pari kilsaa ja käveltyä pari kilsaa koululiikassa. Eli urheilua on ollut. Tänään en tosin mene salille / ryhmäliikuntaan, vaikka aamulla vähän tuli treenattua niin loppupäivä onkin lepopäivä.
 
Se on ihana huomata, että välillä saa kunnon treeniboostin alle. Toisaalta hyvä, että kävin nyt alkuviikosta monta kertaa niin loppuviikko ei ole niin hektinen treenien suhteen.
 
Muuten kuntokuuri näyttää ihan hyvältä. Syömiset on mennyt perushyvin, ei ole tullut mitään ohilyöntejä eli maitorahkaa on mutustettu muun muassa tänään välipalaksi.
 
Kahvista oon muuten löytänyt yhden herkkujuoman. Oon aina tykännyt kahvista, mutta enimmäkseen juonut vain viikonloppuaamuina tai kylässä. Nyt menee kahvia 2-3 kuppia päivässä. Haha, aamulla & koulun jälkeen pakko saada kahvia. Toisaalta oon lukenut, että kahvi on tukena laihdutuksessa jos se pysyy 2-3 kupissa päivässä. Tietenkin ilman sokeria.
 
Mulla on nyt oikeastaan hyvä fiilis! Välillä iskee vähän ahdistus tämän kropan eteen, mutta pitää muistaa, että hiljaa hyvä tulee. Ei tässä nyt auta muu kuin jatkaa samaa linjaa ja toivoa, että se läski alkaa palamaan ja kroppa kiinteytymään.
 
Näillä kuulumisilla jatketaan loppuviikko samalla tsempillä...
xoxo minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti