perjantai 3. huhtikuuta 2015

GALLUP: yleisesti kuntoilusta ja ravinnosta!

Moi kaikki!
Tein joskus blogini alkuaikoina gallup-haasteen ja nyt on pari päivää tuntunut, että vitsi oispa kiva tehdä sellainen taas. Ihan omaksi huvikseni, jos rehellisiä ollaan. Mutta jos joku nyt eksyy mun blogiin, niin pääseehän näistä gallupeista aina nopeimmin jyvälle. Ja tarkoitus on, jos joku innostuu niin tästä vaan kopioimaan omaan blogiin tai ihan itsekseen pohdiskelemaan, ei tarvitse tosiaan julkaista missään.
 
HUOM: Viljelen nyt paljon laihdutussanaa, mutta muistakaa, että siihen sisältyy koko kuntokuurin tavoitteet - ei pelkästään kilojen menetys.
 
LET'S GO :)
 
1. Hulluin tapa, millä olet yrittänyt laihduttaa?
- No ekana varmasti tulee mieleen tämä syömättömyys. Päivän-pari jaksoin elää niukalla ruolla ja ihme sekä kumma, ettei tuloksia tai hyvää oloa näkynyt. Sitten normaalia ruokaa ja sitten taas syömättömyys kehiin...
 
2. Minkä laihdutuskonstin olet itse kokenut parhaimmaksi?
- Ehdottomasti säännölliset ruokarytmit, säännöllinen liikunta ja totta kai terveellinen ruokavalio.
 
 
3. Oletko koskaan ollut tekemättä mitään asiaa painosi/ulkomuotosi vuoksi?
- Kyllä olen. Esimerkiksi en ole pitänyt bikineitä kuin joskus viisivuotiaana viimeksi. Sekä tällä hetkellä herkuttomuus jne. koska söisin varmasti aika normaalisti herkkuja, jos olisin 100% tyytyväinen itseeni enkä omaisi lihomisen pelkoa, niin kuin nyt.
 
4. Ikävintä/Mukavinta mitä sinulle on sanottu kropastasi?
- Ikävimmät ovat ehdottomasti kaikki läski-kommentit ihan missä muodossa tahansa. Jää ikuisesti tuonne mun ihon alle ne kommentit. Ja mukavinta on kun yksi poika, kenen kanssa oli mulla juttua, niin kehui mun kroppaa oikeasti. Se oli parasta.
 
5. Kauan olet ollut elämäntaparemontilla/laihiksella tms.?
- Oon ollut aika katkottain. Viime Toukokuussa olin sen kuukauden, sitten romahti ja ennen joulua olin noin kuukauden. Nyt olen ollut Helmikuun alusta tähän asti noin kaksi kuukautta. Ja toivon mukaan kesään asti pysyy. Ja tietty koko loppuelämän.
 
6. Alkuperäiset mitat - tämänhetkiset?
- Mä en ole senttejä mun kropasta ikinä mitannut, joka nyt harmittaa. Koitan kuitenkin nähdä suurimman muutoksen itse peilissä, joten ei voi enää mitään.
Paino oli viime vuoden Toukokuussa noin 59 ja pahimmillaan se 60. Nyt paino on 50-51.
 
7. Mitkä on tavoitteesi?
- Unelmakropan saaminen, pysyvästi terveelliset elämäntavat & herkuttelu minimissä, virkeä mieli ja olo, sekä oikeasti tyytyväisyys itseeni.
Haluan, että kroppa on timmi. Läskit pois. Ja haluan oppimaan syömään herkkuja kohtuullisesti harvoin.
 
8. Tavoitepaino?
- Painolla ei ole mulle merkitystä. Toki valehtelisin, jos sanoisin etteikö olisi nättiä astua vaa'alle ja nähdä pienet lukemat. Tosin nyt mä ne nään. Ei 50 kiloa kummoinen ole, mutta jos kroppa on tikissä ja painan esim 60 kiloa, se on ihan ok mulle. Silloin se kroppa on painava lihasten - ei läskin takia!
 
 
9. Salaherkutteletko laihiksen aikana?
- En. Toukokuussa kun ekan kerran tätä elämäntaparemppaa kokeilin, niin muistan syöneeni lakua ja suklaamunakin taisi siinä mennä. Mutta koska projekti oli julkinen ainoastaan täällä blogissa, en mä sitä keneltäkään salannut.
En koe siinä järkeä, että pitäisi piilotella jos jotain syö. Jos syö niin syö, paremmalla asenteella sitten huomiseen. No can do.
 
10. Syötkö herkkuja/epäterveellisyyksiä laihiksesi aikana? Jos, kuinka paljon?
- En syö. Tai no riippuu jokaisen ruokavaliosta. Omani on aika löysä, esimerkiksi leipää saan syödä tietyin rajoin ja kananmunankeltuaisia. Not so big deal for me. Mutta joku taas ei saa koskeakaan. Mutta joskus saattaa mennä esimerkiksi karjalanpiirakkaa tms. mikä voitaisiin ehkä luokitella epäterveellisyyksiin.
Anyway! Herkkuja en syö ollenkaan, nyt 2kk herkuttomalla ja roskaruoattomalla linjalla. Näin se aika rientää. :D
 
Toivottavasti tykkäsitte!
see ya,
xoxo minä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti