sunnuntai 5. huhtikuuta 2015

mä ♥ loma

Vaikka lomaa onkin vain 2 päivää, eli toisin sanoen enää huominen jäljellä - on se silti vaan ihanaa! Oikein tunnen kuinka akku latautuu tulevaa työviikkoa varten, jep.. työviikkoa. Kyllä se vähän jännittää mennä ensimmäistä kertaa virallisiin töihin, mutta neljä päivää menee silmänräpäyksessä. Toivottavasti saan vinkkejä kesätöihin, sillä se onkin sitten 2 viikkoa ja palkallista..
 
Tänään kävin salilla, eli treenisaldoksi tuli 4 + otin pyörän nyt käyttöön ja sillä tuli varmaan 4-5 kilometriä poljettua jo tänään. Eli liikuntaa on tullut hyvin lomasta huolimatta. Ensi viikolla on synttärit, ehkä yksi lastenhoitokeikka ja ristiäiset. Eli ohjelmaa on, mutta otetaan nyt tavoitteeksi se 3 kertaa treeniä, mikä on se mun toive joka viikolle. Mitä enemmän, sen parempi totta kai.
 
Mä aloin vähän miettimään tota kropan mittausta, ja otinkin vähän mittoja itsestäni. Ainoa ongelma on se, etten ole ikinä keskittynyt kropan mittasuhteisiin ja sen takia ne mitat on mulle kuin hepreaa. Okei, netti kertoo ettei mulla ole liikalihavuutta vyötäröllä. Se onkin sitten ainoa mitä sain tosta irti. Ja ainiin, mun vaate koko on mittojen mukaan S/36. Great!
 
Ehkä mä alan ottamaan niitä itselleni pikkuhiljaa ylös ja katsomaan syntyykö niiden kautta tuloksia. Koitan nyt kuitenkin olla katsomatta vaakaa ja mittoja sen enempää, vaan keskittyä olennaiseen eli pääosaiseen terveellisyyteen. En halua nyt ottaa paineita kesän bikineistä tai muista, koska musta tuntuu, että aina kun alan niitä miettimään niin olenkin jo ihan hermona etten tule onnistumaan missään. Joten eiköhän jätetä ne vähän taka-alalle.
 
Löysin muuten uuden ihanan protskupatukan: So-Lorb-Carb Leader keksi-valkosuklaa patukka (tai joku tuontyylinen) ja ai että, mikä maku ♥ Näin omalta silmämitalta näytti ravinto-arvot ihan ookoilta, ja sovin itseni kanssa, että saan pitää tuota patukkaa herkkuhetkinä. Enhän mä niitä muutenkaan paljoa syö.
 
Ja itselleni taas ylpeydenaiheita. En ole syönyt pääsiäismunia / mämmiä tms. yhtään, eli hyvällä linjalla menee mun ruokavaliokin edelleen.
 
TSEMPPIÄ kaikille !! Olette sitten tavoitteessa päästä bikinikuntoon, menettää -10kg tai nostattaa kuntoa. Te onnistutte siinä ♥!!
Mä oon nyt hyvällä tuulella (as you can see), joten menen jakamaan tätä iloa muillekin. :D
 
Näkyillään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti