sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

NYT SE SITTEN TAPAHTUI!

Mä. Söin. Eilen. Herkkuja.
 
MITÄ? Joo... En oikein usko sitä itsekään. Eilen oli siis bileet ja mä vaan päätin, että nyt irrottelen ja nautin. Ja näin mä siis tein.
 
Suklaata, sipsiä, ranskalaisia, limua... Ai että kun oli hyvää! Mutta tulihan siitä kieltämättä huono olo. Aamu alkoi silti ruisleivällä ja takaisin ruotuun ollaan palattu. Eikä mulla ole morkkista! Voitteko uskoa?
 
Mun haave on niin pitkään ollut se, että kun sanon "nyt stop herkuttelulle" niin se oikeasti on se stop. Illalla kun otin herkkuja sanoin itselleni, että nämä oli vikat. Ja ne oli vikat. Sen jälkeen en syönyt enää herkkuja ja tämäkin päivä puhtoisin paperein menty.
 
Oon oikeasti iloinen, vaikka voisin nyt itkeä kuinka läskipaska olen ja söin taas kolmen hengen edestä. Mutta ei, mä olen iloinen. Mä nautin eilen ja se fiilis, kun tajuan, että toi irrottelu antoi mulle voimaa jatkaa.
 
Se oli se mun niin sanottu tankkauspäivä. :D
 
Seuraavan kerran olisi tarkoitus herkutella Toukokuun lopussa Kreikassa, eli nyt kovalla tsempillä seuraava kuukausi. Katsotaan mitä se tuo tullessaan.
 
 
#HYVÄFIILIS toivottavasti teilläkin on! Mä lähden syömään kanaa ja ruisleipää, palataan siis ensi viikolla ♥♥
 
MINÄ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti