lauantai 9. tammikuuta 2016

VIIKON LIIKUNNAT

Helloouu! Palaaminen taas jumppien ja salitreenien pariin on tuntunut kropassa mukavasti... Varsinkin Torstain tunnin jälkeen mun takareidet oli niiiiin jumissa. Ja on muuten edelleen!
 
Ajattelin, että voisin tehdä näitä koosteita aina silloin tällöin, ellen jopa joka viikko näistä viikon liikunnoista. Katsoa vähän itse paljonko ja mitä sitä tuli liikuttua:
 
MAANANTAI - kuntosali
 
Maanantaina olin siis salilla ja kun mulla ei vielä ole kunnon ohjelmaa, niin yleensä juoksen juoksumatolla, olen crosstrainerilla ja teen jotain yksinkertaisia lihasryhmiä joko laitteilla tai vapailla painoilla tai oman kehon painolla. Eli tavoitteena ei ole vielä lähteä repimään isoilla painoilla, vaan katsotaan kun saan PT ajan, että minkälainen ohjelma mulle tehdään.
 
KESKIVIIKKO - kuntosali
 
TORSTAI - Power 60min
 
Power-tunti oli vähän kuin Pump tunti. Eli otetttin tanko ja painoja siihen oman jaksamisen mukaan. Sitten tehtiin koko kroppa läpi ja ai että kun tuntui! Niin kuin ylempänä sanoin, mun takareidet on edelleen kipeät...
 
SUNNUNTAI (eli huomenna) - Pilates 60min
 
Tässä välissä oli nyt 2 välipäivää ihan lihaskivun takia. En halua repiä paikkoja heti rikki ja päätinkin, että huomenna aamupäivällä menen pilatekseen. Siinä ei rehkitä lihaksia samalla tavalla, kuin jossain powerissa tai kuntosalilla.
 
Iso motivaatiokysymys on todellakin tuo sää tällä hetkellä. Lunta tulee ja kylmyys on katossa. Ei tosin ketään varmaankaan houkuttele lähteä tuonne täältä kodin lämpimästä.. Olen silti tyytyväinen, että 4krt huomenna tulee täyteen, se 3-4 on mun tavoitteellinen määrä jatkossakin. Nyt toivotaan, että pakkanen hellittää!
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti