perjantai 1. tammikuuta 2016

2016

Hyvää uutta vuotta!
 
Tästä vuodesta on mulla hyvä fiilis. Vuosi loppui vähän ikävämmin sairaalareissun takia ja koko vuosi menikin sairastumisen ja muun myötä aika penkin alle. Olen kuitenkin ollut lähempänä unelmakroppaani, vaikka painon kanssa on ollut ongelmia taas sen alipainoisuuden kanssa... eli aika laidasta-laitaan on menty!
 
Nyt on kuitenkin syöty niiiiiin paljon, että turvotus on ainakin hyvin... epämiellyttävän näköistä ja tuntuista! Vaa'alla en ole käynyt, mutta mun painon pitäisikin nousta, joten siitä en edes stressaa. Ulkonäkö on mulle nyt muutenkin se mittari.
 
Hyviä uutisia kuitenkin tältä päivältä, nimittäin: salijäsenyys! Mä liityin siis tänään salin jäseneksi ja 12kk nyt ainakin painetaan tuolla salilla duunia ja oon tosi innoissani. Paljon mielenkiintoisia ryhmäliikuntatunteja, iso hyvä siisti sali ja monta eri kuntokeskusta.
 
Mitään suurempia UV-lupauksia en edes tehnyt. Pääosin nyt kuitenkin haluan pitää aktiivisen ja terveellisen elämäntavan, eli en jymähtää sohvalle joka päivä koulun jälkeen tai syödä karkkia joka viikonloppu. En kuitenkaan halua ottaa liikaa paineita, ettei syöminen ja liikkuminen kärjisty mihinkään sairaalloiseen suuntaan, mitä mulla aina välillä on meinannut käydä. Haluan pitää kiinni aktiivisesta elämäntyylistä!
 
En ole vielä aloittanut syömisen suhteen terveellistä linjaa. Tänään on syöty suklaata ja piirakkaa, eli ei tosiaan vielä ole lähtenyt käyntiin terveellisyys. En ole vielä päättänyt, että milloin aloitan. Maanantai olisi sinällään helppo päivä aloittaa, koska huomenna menen syömään sukulaisten kanssa, eli siinä on heti yksi houkutus. Tosin jos huomenna päädyn salaattilinjalle, niin aloitan sitten huomenna. Mutta en ota paineita, jos huomenna haluan vielä irroitella, niin sitten aloitan Maanantaina.
 
Palailen blogiinkin sitten kun tämä lähtee taas kunnolla käyntiin, mutta nyt fiilis on hyvä.
 
Mua vähän harmittaa kun monet ihmistet "pilkkaavat" ja nauravat ihmisille, jotka haluavat aloittaa kropparemontin nyt kun uusi vuosi alkaa tai hankkivat salikortin. Itse toki tajuan pointin, että miksei aloittaa terveellistä elämää silloin kun sitä eniten tarvitsee, miksi juuri kun uusi vuosi tulee. Mutta toisaalta, se on sellainen helppo välivaihe tyhjentää pöytä ja aloittaa uudestaan. Joten tsemppiä kaikille, joilla lähtee käyntiin kropparemontit! Mä saan ainakin motivaatiota nyt kirjoittaa teille ja antaa omasta motivaatiostani teille osan, sillä tiedän, että monet ihmiset nyt kamppailevat herkkujen ja salaatin välillä. Trust me, se salaatti kannattaa enemmän ;)
 
♥♥minä
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti