keskiviikko 6. tammikuuta 2016

Takaisin arkeen

Ja niin olisi taas huomenna herätys klo 7 (tai varmaan pakko laittaa 6.30 kun en kuitenkaan pääse ylös...) ja sitten aamiaista, meikkausta ja takaisin koulun penkille. Mun yksi tavoite oli pitää stressi poissa ja mä tunnen jo kuinka se tuolla mahassa jo kiertää... stressi siis. Mihin mä haen jatko-opiskelemaan?? Se on varmaan se suurin kysymysmerkki ja tärkein tällä hetkellä. Avoimissa ovissa (ainakin kolmissa) nyt olisi käymistä. Mua oikeasti pelottaa, että stressi ärsyttää mun mahaa ja sitten ollaankin sängyn pohjalla... Täytyy nyt luoda muuta tekemistä mm. liikunnan kautta itselleen. Koulussa ja kotona istuminen senkun stressaa vaan enemmän.
 
Puolessa välissä viikkoa ollaan ja ihan hyvä fiilis toistaiseksi. Kouluun meno ei innosta, mutta odotan innolla, että pääsen kokeilemaan uusia ryhmäliikuntatunteja. Ulkona on nyt tosin sen verta kylmä, että saa nähdä miten itsensä saa salille raahattua :D
 
Mulla on nyt vehnättömät leivät uunissa paistumassa, sillä olisi tosi superia päästä melkein vehnättömään ruokavalioon. Mulla vehnä turvottaa, vaikka ei se erityisemmin mahassa satu. Tuottaa ilmaa ja näytän ilmapallolta. Eihän se vehnä kellekkään ole hyväksi, mutta oman sairauden takia pitää nyt tosissaan koittaa jättää pois tuotteita mitkä ei näytä itselleen sopivan. Niin kauan kuitenkin kun syön lounaani koulussa, en pääse 100% vehnättömään ja en ehkä haluaisikaan. En halua väkisin lukea jokaista tuoteselostetta, kun ei se mulle pienissä määrin mitään aiheuta. Se turvotus nyt kun mulla on aika usein muutenkin päällä.
 
Kuitenkin pienin askelin hyvä tulee ja pienet valinnathan ratkaisee! Jos tuo leipäkokeilu onnistuu, niin voihan tuota leipää tehdä useamminkin! Ja suunnitelmissa olisi myös ostaa gluteenitonta mysliä, koska se oli viimeksi ainakin tosi hyvää. Enemmän mua juuri vaikeuttaa kouluruokailu ja iltapala, sillä aina iltaisin tekee mieli jotain hyvää kauraleipää... Ja niissä kun on puolet vehnää :(
 
Paino edelleen 47.8, ei se siitä liiku kun 46-48 väliä kokoajan. Olisi ihan kiva saada kasvatettua lihasta ja nostaa sillä sitä painoa. Kuitenkin samaan aikaan olisi kiva polttaa rasvaa mahan seudulta... Vaikka se pyöreys johtuu turvotuksesta, niin kyllä siinä sitä rasvaakin on... Otan kuitenkin liikunnan ja ruoan suhteen aika peruslinjan. Perusterveellisyys ja 3-4krt viikossa salilla ja jumpissa niin eiköhän tässä eteenpäin päästä.
 
Nyt kaikki pipot päähän ja ulos sitten jumpalle tai kävelylle. Voin kyllä sanoa, että mieli tekisi mennä peiton alle, mutta pakkohan sitä energiaa on jostain saada...
 
♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti