keskiviikko 20. tammikuuta 2016

Jännitys

Mua jännittää. Voikun joku voisi oikeasti luvata, että vuosi eteenpäin ja mulla rullaa asiat paremmin kuin hyvin. Tarkoitan nyt pääosin opiskelua. Tänään olisi yksi oppilaitosvierailu ja mua jännittää. Saan onneksi yhden luokkakaverin mun mukaan, mutta silti. Tämä oppilaitos kun on se mihin haen 90% varmuudella ensimmäisenä.
 
Eihän tämä liity periaatteessa mun blogin aiheeseen, mutta kyllähän se jännitys & stressi heijastuu kaikkeen mitä teet. Treeneihin, syömiseen, nukkumiseen... Mulla ei onneksi vielä ole stressi niin korkealla, että nuo alueet kärsisi. Maha mua kyllä jännittää tässä jännityksessä eniten, eli lisää stressattavaa. Koska kun stressaan -> maha oireilee... Nyt mulla on muutenkin ollut taas pahoinvointia treeneissä ja ilmaa paljon mahassa... Mistä lie johtuu, kun olen nyt gluteenittomalla ruokavaliolla?
 
Hmm, en ole puhunutkaan siitä, mutta aika extempore lähin kokeilemaan gluteenitonta. Syön nyt gluteenitonta leipää, gl näkkileipää, ei pastaa tms. En nyt tiedä kauan tässä pysyn, mutta haluan kokeilla vähän eri vaihtoehtoja. Miten gluteeniton vaikuttaa esim. yleisvireyteen vai vaikuttaako mulla ollenkaan. Ikuisesti en ole siitä luopumasta, kun ei mulla ainakaan nyt ole siihen tarvetta.
 
No päivä kerrallaan tästä eteenpäin. Nyt on aika suunnilleen kuukausi siihen, että lopulliset valinnat täytyy tehdä. Miksi pitää olla tällainen stressaava ihminen? Olisi aika helppoa, jos voisi vaan valita ne 5 opiskelupaikkaa johon hakee ja mennä iloisin mielin, on se sitten se lukio tai amis mihin pääsee. Mutta ei, mä jännitän ja jännitän.
 
Nyt olen onneksi päässyt treenaamaan:
Maanantaina - salilla, tiistaina - powerissa ja eilen steppicardiota. Loppuviikon treenit on vielä auki. Tänäänkin riippuu kuinka väsynyt olen, mitkä fiilikset vierailun jälkeen ja ehdinkö menemään enään mihinkään. Vähän fiilikset mukaan.
 
Täytyy nyt kuitenkin muistaa välttää ylilyöntejä, varsinkin kun treeneissä on ollut sitä pahoinvointia mikä ei ole hirveän hyvä merkki... En mielellään haluaisi pahentaa mun terveydentilaa juuri nyt.
 
Mutta nyt mä riennän kouluun, palaillaan!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti