tiistai 3. helmikuuta 2015

Kuntokuuri PART 3!

Jeejeeejeeee!
Mun kuntokuuri lähti uuteen nousuun.
 
Viikonloppuna mä vaan päätin, että Maanantaina mä alotan tän uuden elämän taas uudestaan.
En tiedä miksi se on se maanantai - kun hommat pitää aloittaa. Ehkä koska uusi viikko ja viikonlopun tienoilla on tosi vaikea pistää pistettä millekkään herkuttelulle.
 
Kuitenkin! Nää 2 päivää on mennyt paremmin kuin hyvin ja tiedoksi vain: mulla on uudet säännöt! Ei enää hesemättöä, tummaa suklaata tai satunnaista herkuttelua. Nope! Mä oon täysin nollalla niiden suhteen. Niinkuin myös proteiinipatukoista. WHAT? Jep.
 
Voisin selittää nämä "säännöt", mutta kun ei mulla sen kummempia sääntöjä ole. Ei vain ole porsaanreikiä, niinkuin mulla tuppaa usein suklaa korvautumaan levyllä tummaa muka terveellistä suklaata. TAi välipalat tuplaantumaan kolmesti proteeinipatukoilla ja pasteijoilla.
 
Mä olen nyt lähdössä menemään tällä säännöllä kuluta enemmän kuin syöt.
Latasin kännykkääni kalorilaskurin, mihin kirjaan KAIKEN mitä syön. Sieltä näen mun kalorimäärän mitä mun suusta menee alas ja näin taas pyrin syömään kaloreita vähän, että näin saan ne kulutettua.
 
Mulla on siis nyt todelliset ruokarytmit ja nälkä on. Johtuu varmasti siitä, että mun keho on tottunut siihen, että kotona napostelen koko ajan jotain. Nyt kun syön aamupalan - lounaan - päivällisen + mahdollinen iltapala/välipala, niin mun keho kaipaa lisää.
 
Oon tosi ihmeissäni, sillä mun kalorimäärät on ollut eilen ja tänään n. 700. Aika vähän, omasta mielestäni. Kalorilaskuri määräsi mulle päiväsaanniksi 1900, mutta tosiaan, mä en aio syödä tota määrää koska A) en saa sitä kulutettua ja B) miksi syödä vain sen takia että saa määrän X kaloreita?
 
Arkipäivät menee varmasti yhtä hyvin, mutta viikonloppuja vähän pelkään. Ruokarytmit ovat epäsäännöllisemmät kuin arkisin ja naposteluun sortuu herkästi. Sekä herkuista kieltäytyminen... No viikonlopun huolia. :D
 
Mitä mua inspiroi ja motivoi tällä hetkellä?
Mm. Blogit, youtubevideot ja jotkut Quotet. Mua ei niinkään motivoi katsoa mitään half-naked tyyppejä upeine kroppineen. Ei se motivoi mua, enemmäkin ahdistaa, koska haluan edetä rauhallisesti.
 
Sen takia musta mulle sopiva vaihtoehto on lukea blogeja, joiden ihmiset ovat samassa tilanteessa kuin mä ja kamppailee herkkuja vastaan.
Myös youtubevideot joissa ihmiset antaa vinkkejä laihdutukseen on hyviä!
 
♥♥
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti