keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Väsynyt

Vatsa kurnii... Whaat, justhan mä söin!
Ajattelinpa tehdä vähän tälläistä kuulumista noiden kahden viimesimmän postauksen jälkeen. Ihan kivaa huomata, että mä ehdin noita väsertää, koska kiirettä on ollut.
 
Anyways, sain kesätöitä, joten kesällä ei pitäisi ainakaan ihan heti loppua tekemiset, kun on riparia, kesätöitä, lastenhoitoa jne... Toivottavasti näytän kesällä bikinimimmiltä :D Se on rehellisesti sanottuna tällä hetkellä TOP 1 toiveissa mulla kesän suhteen... Vaikka tietenkin mä toivon että työt ja ripari menis hyvin.
 
Tosissaan mun vatsa kurnii... Se on näitä murrosiän ihania puolia, että nälkä on joinain päivinä kokoajan. Tänään päivällinen meni niin myöhään, etten mä enää mitää iltanaposteltavaa tee.
 
Eilen tosissaan pääsin salille ja pitkästä aikaa salitreeni tuntui joltain, eikä pelkältä käväisyltä. Tänään oli taas tehomuokkausta ja se tuntuu varsinkin näin 8-16 päivän jälkeen. Kun on vielä koulussa 2h liikuntaa ja 6h lukuaineita + tuo treeni päälle, niin jopas on usein mun keskiviikot tosi kiireisiä, sekä väsyttäviä.
 
Loppuviikon treenit on mulle auki. Huomenna oon lapsenvahtina ja pidän välipäivää treeneistä. Pe/La/Su on epäselvää, toki 2krt vielä ois toiveena, mutta en lupaile ennen kuin oon varma loppuviikon aikatauluista ;)
 
Syömiset on menneet hyvin. Toki oon koittanu valaistaa mun yksinäköisyyttä. Eli vaikka pääosin seuraan kaloreita, koitan myös miettiä enemmän hiilareita + sokeria. Toisaalta mä koitan myös muistaa, että oon nuori, eli en voi kaikkea vähentää. Pitää vain pitää pää fiksuna ja katsoa mitä suuhun tunkee. :)
 
Seuraavana voisin tehdä sen mun menún - eli mun ruokavaliota! Siihen asti, adióóós :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti