sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Aamumietintää

Tämän päivän treenit vaihtuukin nyt aamupäivän salireissuun, minne pitäisi näillä näppäimillä siis lähteä. (tämän kirjoittamisen jälkeen ;))
Ajattelin, että haluan mennä katsomaan pikkuveljen fudista, mutta pakko se treeni on jossain vaiheessa vetää, ettei mun treenisaldoksi jää 1krt tällä viikolla. Joten tungen nyt tähän aamupäivään yhden salikerran.
 
En hirveän kauan ehdi siellä vetää, mutta toivottavasti sali olisi suht-tyhjänä, niin kovaa treeniä lyhyessä ajassa. Ja hei, mikä se QUOTE oli... Huono treeni on vain se treeni, jonka jätit tekemättä. Eli, saanhan tossa ainakin hyötyliikuntaa kun kävelen (sateessa...) ja teen jotain liikkeitä salilla, mitä nyt ehdin tekemään.
 
Onneksi mun tavoite ei ole kasvattaa lihaksia, tai olla mikään fitnesskisoihin pyrkivä mimmi. Koska se vaatisi sitä oikeasti kovaa treeniä. Mä enemmänkin haen sitä, että pääsen ylös sohvalta ja laitan perseeni liikkeelle. Oli se sitten kevyempi treeni TAI kovempi. Useimmiten valitan jos ryhmäliikunta tunti oli liian kevyt, mutta kannattaisi ajatella, että mä sentään tein sen pari tuntia jotain muuta kuin makasin sohvalla ja söin suklaata. Terveiset "vanhalle-minulle".
 
Oon kyllä muuttunut positiiviseen suuntaan ja vaikka oon niin itsekriittinen tän kropan suhteen, niin kyllähän mä oon vähän kiinteytynyt jos vertaa vuosien takasiin kuviin. Olin toki sillon lapsi ja pituutta on tullut lisää, mutta sillon mun paino aina kurvasi ylös - ylös - ylös.
Nyt kun sain painon kasvun stopattua ja sitä hieman laskettua, voin olla itsestäni jo Super-ylpeä!
Tottakai mä toivon eniten sitä että kroppa muokkautuu, vaikka mun kehonmalli on pyöreä. En siis tule koskaan olemaan laiheliini, enkä tosin sitä edes halua. Kurvit on mulle geenit suoneet, ja ainoa mitä voin tehdä, on polttaa rasvaa ja kiinteyttää kroppaa.
Laihtuminen tästä 53-54 kilosta on aika epätodennäköistä ja turhaa, koska se vaaka on jo alhaalla tähän 160cm. En oo ikinä varmaan ollut tollasissa vaaka tuloksissa ja oon itsestäni NIIN ylpeä ♥
 
Pakko sanoa, että tää blogi on MOTIVOINUT mua jatkamaan. Ja ehkä jos joku tänne jokupäivä eksyy, niin se on motivoinut tai tulee motivoimaan suakin.
Mä aina unohdun näihin mun omiin kuulumisiin ja höpötyksiin, ja kiireen keskellä mitään motivoivia postauksia ei ole kerennyt tekemään, mutta lupaan teille rakkaat lukijat, oli teitä sitten 1 tai 2, että teen niitä erikoispostauksia, toivotttavasti jo tänään saan niitä alulle.
 
 
AAAPUUVA, ja nyt on jo kiire treeneihin! Oon hyvällä mielellä ja en malta odottaa, että jo pääsen salille, jos ton sadekävelyn vois skipata...
Nojoo, palataan tuhansien kirjoitusvirheiden kera ♥ :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti