keskiviikko 18. helmikuuta 2015

HIIHTOLOMA

Otsikosta pääteltänee, olen hiihtolomalla!
 
Sukulaisilla on tultu käytyä ja voisin luetella herkut mitä pöydissä on koreillut: lettuja, keksejä, limua, pullaa ja myös jätskiäkin tarjottiin. Jokaisella sukulaisella omat herkut pöydässä ja mä en syönyt niistä MITÄÄN!
 
Tuo sukulaisilla käyminen on se vaikein kohta, kun on vaikea sanoa ei. Vaikka herkkuja pystyisi vastustamaan, niin miten pystyt sanomaan ei, kun toinen on nähnyt vaivaa niiden tekemisessä... Olenhan mä kuitenkin siinä asemassa se lapsenlapsi jota isovanhemmat tykkää hemmotella.
Mutta silti hienovaraisesti mä sanoin ei ja onnistuinkin välttämään ne kaloripommit.
 
Tänään käytiin äidin kanssa ravintolassa viettämässä laatuaikaa, koska mun sisarukset ei olleet nyt kotona. Otin lounashampurilaisen. Okei nyt saattaa jollain suu loksahtaa auki. Mä pohdin sika kauan, että onko nää kerran-pari puolessa vuodessa ravintolakäynnit sitä syntiä? Tuo hampurilainen oli itse tehty, perus pihvi ja omatekoinen sämpylä, salaatilla ja kastikkeilla. Syntiähän tässä varmasti ennemmin oli ranskalaiset, mutta niitä oli onneksi vähän. Niistä ei myöskään tihkunut rasva = hyvä merkki!
 
Tottakai tuo saattoi lisätä pari ekstrakaloria mun lounaaseen, sillä en tosiaan ikinä syö noin tuhtia lounasta, mutta kunhan tän päivän kalorit (1700) pysyvät siinä 1700:ssa, niin en oo ittelleni vihainen.
 
Jokaisen dieetit on erilaisia, mutta en ole alunperinkään kieltänyt itseltäni omatekoisia hampurilaisia / tortilloja, ja ravintola-annoksiakaan on turha kieltää kun käyn superharvoin niissä. Heset & mäkit on asia erikseen, koska ne kaikki nyt on uitettu rasvassa ja kalorimäärätkin sen mukaisia...
 
Se siitä kuitenkin nyt!
Treeneissä ei ole nyt sitten Lauantai ehditty käymään, mutta tänään ois taas tehomuokkausta luvassa. Aapuua, jotenkin väsyttää ja laiskotuttaa, että saa nähä miten sinnekkin jaksan raahautua (raahaudun kyllä, mutta mun energiat... where r u?)
 
Tää loma kyllä saa mut laiskaksi, mutta rentoutuminen on kyllä plussaa ♥
Heti loman jälkeen kun alkaa taas kokeet sun muut kouluhommat, niin tästä pitää nauttia!
 
Sain itseasiassa pari kertaa kuulla että oon laihtunut, ja tottahan se on kun vaakaa katsoo. Ihan kivahan se on kuulla jonkun muun suusta, että ulkonäöllisestikin näyttää siltä. En sitten tiedä, koska itse en näe muutosta.
 
Kesälomamatkoista on ollut puhetta ja mun päässä pyörii tää "bikinit... bikinit... bikinit..." sitten kun taas alkaa nää bikinisesongit kaupoissa, niin kai se on pakko kokeilla ja toivoa, että tää kuntokuuri on tuonut jotain muutosta. Eipähän paljoa ilahduta vaa'alla ne -6kg (omg, tuntuu niin oudolta sanoa 60-6 = 54...) jos tuloksia ei näy sitten siellä peilissä. Vai enkö
mä vaan osaa katsoa?
 
Mä nyt surffailen hetken netissä ja ehkä nukun päikkäritkin... Saa nähdä, kun treenitkin vasta illalla... Se ois sit ADIOOOS.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti