lauantai 21. helmikuuta 2015

synttäreille

Tänään mennään ekoille synttäreille kuntokuurin aikana ja toki mua vähän jännittää, koska pakkohan siellä on aina jotain syödä, kun nurkassa istuminen kun muut syö, ei oikein inspaa ;)
 
Mä luotan, että ne on tehnyt jotain salaattia tms. jota voisin sitten rauskuttaa lounaan tilalta, koska siinä menee vähän se lounasaika.
No onneksi itse tiedän, että se on mun kroppa ja mun syömiset, eikä kenenkään tarvitse niihin puuttua.
 
Treenit on jäänyt vähäiseksi. Keskiviikko iltana pääsin ainoan kerran treenaamaan ja se harmittaa, mutta ihan oikeasti mun päivät on ollut s-u-p-e-r kiireisiä!
Torstai päivä oli melkoista hulinaa, ja eilen kasvohoidosta - elokuviin ja sitten hirveissä vatsakivuissa kotiin. Illalla olisinkin varmaan ehtinyt, mutta vatsa sanoi mulle EI.
 
Nyt mun päätä on särkenyt. En tiedä, ehkä koska nukuin tänään harvinaisen myöhään ja aamupala tuli sen takia ns. myöhässä? En osaa sanoa, koska join aamulla jo kaksi isoa lasillista vettä. Nyt lomalla se vedenjuontikin on vaikeampaa, mutta omasta mielestä ihan hyvin oon siinä pysynyt, että juon joka välissä. Sen enempää mitään litroja en laske.
 
Synttäreille on kuitenkin n. 1 ½ - 2 h ajomatka per suunta, eli siinäkin menee aikaa. Luultavasti siis tänäänkään ei treeneihin päästä.
Senpä takia menin varaamaan huomiselle illalle zumbaa, keskivartalotreenin ja venyttelyn. Mistä tiedän jos noikin peruuntuu... Huomenna olisi siis tarkoitus käydä mummilla aamupäivällä, sekä illalla olisi pikkuveljen jalkapalloa, mutta se taitaa jäädä väliin. Jostain on pakko nipistää pois jos haluaa aikaa omille harrastuksilleen.
 
Ensi viikolla alkaa taas riparijutut, koulut, kokeet jne, mutta treenit tungetaan taas jokaseen väliin. Harmittaa, koska kyse ei ole saamattomuudesta. Ehdottomasti mä menisin heti treenaamaan, jos löytyisi se tyhjä iltapäivä jostakin päivästä. Ja jos mun keho ei valittaisi maha - tai pääkivuista!!
 
Koska treeniä ei ole tullut sen kummemmin, enhän mä kaloreitakaan polta sen kummemmin. Sen takia tilanne on varmaan nyt aika tasaista... Ei sen enempää lihomista - kuin laihtumista.
Taisi kahtena päivänä mennä kalorit n. 100 yli siitä 1700... Sekin on niin tilannekohtaista, koska mä en aina pysty kunnolla merkkaamaan tonne FatSecrettiin, niitä ruokia. Aika sellaisella vapaalla kädellä, koska jos syön jotain ilman tuoteselosteita, en voi kun arvailla ja merkata sattumanvaraisesti. Mutta suhteellisen terveellisesti ja monipuolisesti on mennyt = Ilman herkkuja tietenkin!
 
Nyt pakko mennä. Koitan päästä kirjoittelemaan taas... Adioos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti