torstai 5. helmikuuta 2015

Se tunne treenien jälkeen ♥

Heipsan!
 
Kyllä on viime viikonlopusta päästy jo pitkälle. Se on hauska huomata, että ne herkut aiheuttaa oikeasti väsymystä ja ihan oikeasti sellaista ahdistuneisuutta. Varsinkin jos on tälläinen projekti meneillään. Sen takia ihan ilomielin pidän niistä taas taukoa.
 
Tiistaina kävin Zumbassa pitkästä aikaa ja se oli pettymys. Uusi ohjaaja ja noh... ei mun mieleen. Mä tykkään zumbasta missä vedetään täysillä ja hiki tippuu. En zumbasta, missä vaan kävellään ja vähän koukistetaan jalkoja... Harmi, että meidän paras zumbaohjaaja lähti, nyt ehkä zumba tulee jäämään vähemmälle.
 
Eilen oli taas tehomuokkausta. Se kamala-ihana tunti! Liikkeet on raskaita ja koska ne tehdään ilman taukoja, hiki tulee ja tuntuu joka paikassa. Eilen mut valtasi tunnilla se tuttu olo "Mä en jaksa!! En jaksa!!"
Mutta oon tosi ylpeä, että jaksoin tsempata itseni loppuun asti ja vielä tänäänkin hymy on huulilla, koska vedin kovan treenin eilen!
 
Oon kyllä huomannut sen, että liian moni mun treeneistä ei oo tarpeeks haastavia mulle. Just tollaset tehomuokkaukset pistää mun perseen (= aka minut) oikeasti liikkelle ja tekemään asioita! Mikään pieni käsienheilutus tunnin ajan, ei tee mulle mitään.
Tehomuokkaus on ehdottomasti nykyään mun vakiotunti!
 
Tänään oli "lepopäivä". Koulussa oli 2 tuntia liikuntaa, eli vähän sain myös liikuttua, sekä olin pari tuntia lapsenvahtina ja kävin vaunukävelyllä. Eli ihan maattu ei olla, mutta sekin on hyvä muistaa, että kropan pitää antaa levätä.
 
Ruokailut on mennyt hyvin. Tänään tuli vähän isompi välipala = smoothie ja ruisleipä juustolla & kurkulla. Yleensä Torstaisin perheen menojen takia ruokailu siirtyy tähän 19 aikaan, eli pakko syödä vähän runsaammin tossa koulun jälkeen, sillä ruokailu kun oli jo 11:30 tänään.
 
Kalorit on pysynyt aisoissa, olen laskenut kaiken mun puhelimeen. Ja toivon tosiaan että ne pitää paikkaansa, siellä on kyllä tosi tarkasti jotkut ruoat merkattuna, että uskon niin.
 
Ah, ja yksi lemppareista lempparein. Elovenan pikapuuro mansikka-valkosuklaa ♥ Joka kiireisen aamun pelastus! Tarkoitus olisi kyllä kohta vaihtaa takaisin ns normipuuroihin, koska tuo sisältää valkosuklaata (hyvin vähän tosin) ja ihan luomupuuroa olisi hyvä opetella tekemään kiireisinäkin aamuina. Tuo on mun sellainen herkkupuuro :)
 
Huomenna olisi tarkoitus mennä sisäpyöräilyyn, sekä ekaa kertaa kahvakuula tunnille. Apua mua vähän aina jännittää mennä ekaa kertaa jollekkin tunnille, mutta uskon, että selviän :D
 
Palataan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti