tiistai 6. tammikuuta 2015

Hyvin alkanut vuosi

Niin kuin otsikosta jo päätellen, mun vuosi on alkanut hyvin tämän kuntokuurin kannalta. Aloitin siis 1 päivä ja tähän päivään asti oon pysynyt herkutta ja ihan sääntöjen mukaisissa ohjeissa. Nää säännöt on siis ihan samat kuin viimeksikin ja ainoat herkuttelut mitä saan suuhuni pistää ovat:
 
- Tumma suklaa 70% MAX joka toinen viikko. Eli namipäivinä saan valita tuon pienen levyn, mutta vain joka toinen namipäivä. Itseasiassa viime kuntokuurissa mä en ottanut kuin ehkä kerran tätä suklaata, sillä ei mun sitten tehnytkään mieli, eli veikkaan että tääkin on vain hätävara sääntö jos oikein karkkihammasta kolottaa joku lauantai.
 
- Roskaruokaa MAX kahden viikon välein. Tässä mä olen pysynyt, sillä juuri mäkki/hese/burger king on mun heikkouksia, eli en halua elää mun loppuelämää ilman niiden makua. Haluan pitää ne kohtuudessa ja laitan kalenteriin aina milloin kävin syömässä, niin tiedän milloin ensi kerralla saan herkutella niiden parissa.
 
Muihin herkkuihin mulla ei siis ole oikeutta, ja ensimmäinen päivä tuntuikin kauhealta. Oli jäänyt donitseja, suklaata yms. uudesta vuodesta ja joulusta, muut napostelivat ja mä pyörin vaan keittiössä miettien, että "Ottaakko, eikö ottaa" ja en sitten onneksi sortunut.
Nyt alkaa jo helpottaa karkkihammasta, ja tuntuu että pääsee taas hyvin tähän rytmiin.
 
Huomenna alkaakin koulu ja yleensä loman jälkeen mä menen ihan hyvillä mielillä kouluun, mutta ton rankan syyslukukauden jälkeen, mä en halua sinne millään.
Well, head up girl! Tästä vaan suunta ylöspäin :)
 
- ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti