perjantai 23. tammikuuta 2015

Spinning day

Tää viikko on ruokien ja treenien kannalta hyvin, jos paria suklaakonvehtia ei lasketa. Mutta paino ei ole onneksi noussut, ei tosin juuri laskenutkaan.
 
Mun paino on siis tällä hetkellä n. 55kg. Aamusin se saattaa olla siellä 54, mutta nyt äsken kun kävin se näytti 55.1, ja nyt tapaan sanoa että painan sen 55. Huh huh, oon ylpeä itsestäni! Sillä häpesin sitä 59-60 välillä keikkuvaa painoa. Tämä 54-55 on PALJON parempi!
 
Huomenna olisi kuitenkin tarkoitus ottaa takapakkia, kun menen herkuttelemaan. Tuntuupa hyvältä taas ottaa iso jätskiannos ja vaan lösähtää kaverin viereen ja katsoa telkkaria. Sitä on ollut ikävä!
Tarkoitus olisi kuitenkin jatkaa samalla linjalla taas heti uuden viikon alkaessa. Ja toivon, että se onnistuu samaan vanhaan tapaan.
 
Maanantain treenithän mä jo kerroin, eli ei niistä. Mutta Keskiviikkona kävin pitkästä aikaa salilla. Tuntuipa hyvältä. Tosin nyt oon vähän pattitilanteessa salin suhteen, sillä mun oma ohjaaja ei enää työskentele tuolla, eli nyt olen ilman omaa ohjaajaa. Mikä tarkoittaa, että mun treeniohjelma ei saa muutosta. Mikä tarkoittaa, että mun pitäisi itte sitä muokata.
 
Oon viimeaikoina hyvin kyllästynyt tohon samaan rutiiniin, mitä teen salilla. Oon vähän koittanut kokeilla muita laitteita, mutta en silti uskalla mennä niihin tekemään mitään kunnon treenisarjoja, jos mun asennot onkin vääriä ja hajotan esim polvet.
No can do siis? Pitää kai itse etsiä netistä tehokkaita liikkeitä ja alkaa muokkaamaan tota ohjelmaa...
 
No anyways! Tänään meen sisäpyöräilemään, koitan nyt käydä tuolla spinningissä kerran viikossa, jos vaan ehdin. Eilen olin teatterissa ja Tiistaina lapsenvahtina, niin nää ylimääräset päivät on käytetty treeniin!
 
Okei, selitykset sikseen. Mukavaa viikonloppua ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti