lauantai 10. tammikuuta 2015

Laiskuutta ilmassa

Tsau.
 
Kuntokuuri on edennyt normaaliin tahtiin - eli ihan hyvin. Houkutuksia on ollut todella paljon, en ole sortunut, paitsi kerran yhteen hesekertaan tällä viikolla. Oli kiireinen päivä ja kyseinen paikka sattui kohdalle. En ole ylpeä siitäkään, mutta mä itse tiedän mitä tein ja osaan käsitellä myös nämä mokat.
 
Suklaa on aina ollut mun pahe, ja varsinkin eilen sitä teki ihan älyttömän paljon mieli. Musta tulee huonotuulisempi kun en saa jotain, mitä oikeasti mieli tekee.
 
Oon ollut kokoajan kahden vaiheilla. "Pilaanko tämän projektin nyt ja annan itselleni hemmottelua ja saan rentoutua" vai "Sinnittelen nyt ja saan sen mitä oikeasti haluan = mun unelmakropan"
 
Vaa'assa on näkynyt hyvin muutosta sitten kesän, mutta en mä itse huomaa peilikuvassa mitään. Kropan täynnä läskiä, mitä en vain osaa saada pois sieltä.
 
Ehkä vähän epätoivoinen olo. Kyllä mä tiedän, ettei tämä unelmakroppa tule 10 päivässä tai edes 10 kuukaudessa. Siihen voi mennä vuosia. Mutta mä en jaksa odottaa. Mä en jaksa sitä, että kaverit mässyttää vieressä karkkia ja mä istun vieressä ja koitan kytkeä pahan mieleni pois, sillä haluan olla vahva.
 
Haluaisin mennä yökylään kaverille ja vetää niin kuin ennen vanhaan. Sipsejä, suklaata ja jätskiä. Meidän herkkutrio. Mutta ei yökylään meneminen huvita, ilman yhtä perinnettä: eli herkkuja.
 
Voi kuulostaa hauskalta kuinka isossa osassa joku ruoat ja herkut on oikeasti elämää. Mutta kyllä sen huomaa jos on ikänsä niitä syönyt ja yhtäkkiä pitää vain pistää se stoppi. Ei olekkaan niin yksinkertaista.
 
Treenisaldo on ollut tällä viikolla vähäinen. Yksi kuntosalikerta Tiistaina. Vaikka mulla on selitys jokaiseen päivään: Keskiviikkona olin ystäväni kanssa, Torstai ja Perjantai olin sitten hoitamassa lapsia.
 
Ja nyt sitten herää kysymys.. Miksen ole vaikka tällä hetkellä salilla? Istun koneella juuri nyt... Syy on ihan simple... koska mua laiskottaa.
Mietin päässäni "jos menen huomenna..." ... "vai pitäiskö mennä tänään?"
Huoh, mihin on taas kadonnut se aikatauluista kiinni pitävä tyttö joka sanoo: "Nyt salille, mars! Sitten saat laiskotella loppupäivän!" ja oonkin jo ollut matkalla salille.
 
Oon jo varannut ensi viikon treenit ja tarkoitus ois päästä arkena ainakin 3 kertaa treeneihin ja Maanantaina vielä tuplatunneille. Niistä mä koitan nyt pitää kiinni.
 
Jos mä tänään pääsisin salille, voisin huomenna chillata ja sitten Maanantaina lähteä hyvillä mielin ja levätyin kropin uuteen kouluviikkoon ja treeneihin...
 
No saa nähdä. voi myös vaikuttaa nämä naistenvaivat tähän ajan vaikeuteen...
 
Wish me luck ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti