sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Syömiskrapula

Yhh... Eilinen meni sitten miten meni. Ja en aio siitä sen enempää valittaa, sillä tiesin mitä oli tulossa.
Mä siis söin herkkuja. Söin varmaankin sen edestä mitä oon tässä  niitä vältellyt.
 
MUTTA, valittaminen ei auta. Ei se saa niitä syötyjä herkkuja pois musta. Sanotaanko näin, että se oli mulle potku perseelle, että jatkan nyt taas vahvempana.
Noita herkkuiltoja kun ei ole nyt juuri ollutkaan.
 
Mulla alkoi siis riparistartti tänään, mikä tarkoittaa, että mun päivistä nyt kesään asti osa menee seurakunnan menoissa, eli treenit voi senkin kannalta vähentyä.
Esim. huomenna en pääse ollenkaan. Tiistaina ja keskiviikkona olis tarkoitus mennä treenaamaan, sillä to & pe saattaa olla lastenhoitoa, eli niihin en voi ittelleni luvata mitään.
 
Anyways, sieltä riparilta sain tänään lisä boostia tähän mun projektiin, sillä juteltiin siitä leiripaikasta ja tuli mieleen kesä. Kesällä uidaan, saunotaan, ollaan siis vähissä vaatteissa ja haluunko mä olla kropassa joka hyllyy? EN.
Mä haluan olla kiinteässä kropassa! Kropassa jossa viihdyn.
Haluan että kesästä 2015 tulee eka bikinikesä mulle.
 
Aika huono juttu puhua tollasia, just eilisten mässäysten jälkeen, mutta ei tätä projektia voisi jatkaa, ilman pientä hauskanpitoa välillä!
 
See YA!

1 kommentti:

  1. On kyllä pakko sanoa että sun blogi on tosi hyvä! Saan tästä itselleni puhtia omaankin projektiini, tavoitteena kiinteämpi kroppa. Tsemppiä tosi paljon!

    VastaaPoista