tiistai 6. tammikuuta 2015

new YEAR new ME

Oon jotenkin aina kammoksunut noita tekstejä, kun ihmiset kirjoittavat "New year new me" - lässytyksiä, ehkä senkin takia, kun tosi moni muukin sanoo että "Ihan bullshittiä tollaset uusi minä lässytykset", ehkä mä vaan oon nöyrästi nyökytellyt mukana.
 
Tosissaan mä aloin itse miettiä, mitä toi teksti vois mun kohdalla tarkoittaa. Mitä mä haluaisin uudistaa itsessäni tänä vuonna?
 
No ihan ensimmäiseksi, tehän tiedätte...
- Haluan keventyä = Haluan mun unelmakropan!
- Haluan olla itsevarmempi = En halua välittää muiden kommenteista!
 
Noi kaksi olisi sellaista isoa asiaa, mitä haluaisin muuttaa itsessäni. Mutta ne on isoja ja vaikeita.
 
Vaikka olen tämän oman projektini aikana huomannut, kuinka pari kiloa tippuu, en osaa millään kuvitella saavani sitä unelmakroppaa. Sellaista, minkä kanssa käyttäisin niitä vaatteita mitä haluan. Napapaidat, bikinit, tiukat mekot...
En ikinä usko, että saisin vuodessa sellaiset tulokset mun kroppaan, että se olis ns. bikinikesään valmis. Mutta aina saa toivoa ja sanotaanko näin, että toivon, että tämä vuosi antaa lähtölaukauksen siihen unelmakroppaan.
 
Itsevarmuus. Mä oon kaksikaistainen ihminen. Joskus oon tosi villi ja rempseä, en välitä välttämättä mitä sanon ja juttelen kaikille avoimesti. No, se on yleensä kavereiden seurassa ja ihmisten keitä en "pelkää".
Kun tulee ihmisiin, jotka ovat mua jotenkin ylempänä ja suorasanaisempia, en uskallakkaan avata suuta. Enemmän mä olen tämä ujo persoona, valitettavasti.
Sen haluaisin muuttaa itsessäni, mutta en vain usko, että se toteutuu. Haluaisin pitää toivon korkealla, mutta itsevarmuus on yksi asia keventymisen rinnalla, mitä vastaan oon kamppaillut jo kauan..
 
No. onko teillä mietteitä tähän "New Year, New Me" lausahdukseen? :)
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti