sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

tulee kyllä ikävä

...siis  näitä herkkuja!

Tänään tuli sitten syötyä taas vähän mitä sattuu ja tuntuu oudolta taas aloittaa se todella tarkka ruokavalio. Tekee kyllä ihan hyvää. 
Taisin joskus mainita täällä, mut vatsaan aina sattuu iltaisin, jos olen syönyt päivällä juuri niinkuin -vähänsattuu- eli toisinsanoen herkkuja ja roskaruokaa.
Odotan jälleen muunmuuassa sitä ihanaa tunnetta, kun illalla vatsa onkin ihan rauhassa. Näin tapahtui siis toukokuussa kun söin terveellisesti. (en siis tiedä johtuuko vatsakipu siitä, mutta ainakin jotain vaikutusta ruokavaliolla on, ehdottomasti)

Aamu siis pitäisi aloittaa puurolla. Hyvästi kaakao ja vaalea leipä. :D
Lounas & päivällinen mennään perheen mukaan. (pienet annoskoot, enemmän vihanneksia)
Välipala sitten jollain smoothie tyyppisellä, tai marjat, tai marjarahka. Vaihtoehtoja on monia, mutta ei tietenkään mitään epäterveellistä.
Sitten iltapala vois mennä samalla tyylillä, kun välipalat. Eli jotain terveellistä iltasyötävää, ei mitään raskasta kuitenkaan.

Ei hitsi. Arvaatteko mitä just muistin?
Oon menossa Tiistaina elokuviin, mun kaverin kanssa, ja me ollaan yhdessä aina ihan suurmättääjiä! (= eli siis syödään 10 tyypin edestä)
En halua, että kaveri jättää herkut välistä mun takia. (mun kaveri usein tekee niin, jos mäkin). Mutta miten voin tavallaan ohittaa tän leffaherkkuvaiheen? Ajattelin ottaa ehkä kuivattuja hedelmiä, tai jotain muuta terveellistä, mut miten teen sen, ilman että toinen tuntee olonsa "lihavaksi", tai meidän keskuudessa "fat assiksi". :D

Itselleni tulisi ainakin lihava olo, jos toinen joisi vettä ja söisi hedelmiä, kun itsellä karkkipussi. Enkä halua sellaista toiselle, mutta toisaalta en mä aio heti toisena päivänä mun "terveellisyysdiettiä" asettaa vaaraan. Oh my gosh, mun ongelmat!

Palataan murut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti