tiistai 15. heinäkuuta 2014

Taisin löytää kuntosalin

Johon tämmöinen alaikäinen pääsisi! JIHUUU!
Syvennytäänpäs tähän... oon aina halunnut ja tykännyt salitreenauksesta. Mä en ole päässyt oikein kunnolla siihen harrastukseen. Meidän vanhalla treenipaikalla oli pieni kuntosali, jossa kävin alle kuukauden. Mutta kun treenit loppui, mut oikeus siihen saliin meni, ja sen lisäksi sain kuulla sen olevan K15... blääh!

Ja monet muutkin salit ovat sitä K16 ikäluokkaa tai sitten ne ovat kaukana. Mä kuitenkin haluan että sali olisi lähellä, esim. pyörä/kävelymatkan päässä. 

Mutta en vielä innostu liikaa, koska olen vasta tällä viikolla menossa sinne tutustumaan ja katsomaan hintoja ja muuta sellaista huomioonotettavaa. 
Ja ymmärrän senkin, jos vanhemmat ei halua maksaa mulle sitä vuoden jäsenyyttä, mitä kovasti tarjotaan... Äidillä kun on ollut huonoa kokemusta siitä pakkojäsenyydestä. 
Ja mitä jos käykin, että huomaan parin kuukauden jälkeen, että sali ei olekkaan mulle se oikea, mähän en ole koskaan kunnolla kuntosalilla käynyt, niin ei sitä heti voi tietää! Ja sitten onkin vuoden siihen sidottuna.

Nyt se vain tuntuu oikealta ja mä toivon että henkilökunta olisi siellä ystävällistä.
Mä en nyt ole puhunut tästä, edes mun parhaalle kaverille, koska haluan kerrankin tehdä jotain yksin. Jos pääsen salille, voin vinkata siitä jollekkin ystävälle, jos joku haluaisi mun seuraksi.
Olisihan se toki kiva, että joku samanikäinen olisi myös treenaamassa (veikkaan vahvasti, että monet siellä on aikuisia) ja ns. tukena ja juttelukaverina. Mutta en halua vielä mainostaa tätä, jos en sitten pääsekkään sinne salille treenaamaan.

Ja mikä parasta, siellä olisi myös ryhmäliikuntatunteja. Olisi kiva tehdä esimerkiksi niin, että 2x viikossa kuntosaliharjoittelua ja 2x viikossa jotain esim. zumbaa? En ole ihan vielä varma minkälaisia ryhmäliikuntatunteja siellä on. Mutta nekin kiinnostaa kovasti!

Ja tämä päivä, on sujunut hyvin! Jeeeee. 
Olin elokuvissa ja mä söin:
Smoothieta (mansikoita, banaania, maitoa ja luonnonjugurttia) ja join yhden lattekahvin. Kaikki meni myös ok, eli mun kaveri ei pahastunut etten ottanutkaan tällä kertaa herkkuja.

Aamulla söin taas puuroa ja katsotaan mitä päivällinen sisältää :)

Tää blogi antaa mulle niin paljon voimaa. Huomaan aina miten iloinen olen, kun päädyn kirjoittamaan tänne :)

Pusut kaikille ja tsemppiä ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti