torstai 17. heinäkuuta 2014

DREAM COME TRUEEEEE

Oon niin-niin-niin onnellinen tällä hetkellä. Mä olen nyt kuntosalin jäsen, plus saan ihan oman ohjelman kuntosalille, plus löysin jo miljoona ihanaa ryhmäliikuntatuntia mitä haluan testata.

Voisinko olla enempää iloisempi? En!
Nyt pääsen kunnolla treenaamaan, sitä mitä haluan. Meen maanantaina siis juttelemaan personal trainerin kanssa, luodaan mulle ohjelma ja keskustellaan. Tuntuu ihanalta, vähän niinkuin menisi psykologille, mutta nyt pääsee kertomaan omat mietteet vain liikunnan ja ruoan suhteen. 
Ja puheessa oli myös toinen tapaaminen, pt auttaa mua kuntosalin laitteiden kanssa. Näyttää mitkä ois mulle sopivat painot ja sitten tehdään yhdessä mun ohjelman kanssa.
Ne ottaa huomioon, että olen 14 ja aikoo kuulemma auttaa mua, etten vaan loukkaa :)

Mulla jäi niin hyvä mieli, eikä pelkästään sen takia että mun unelma toteutuu, vaan senkin takia, että siellä oltiin niin ystävällisiä. 
Nyt sain salikortin ja pääsen 06-22 joka päivä treenaamaan miten haluan. 

Ajattelin vetää ehkä 2x viikossa kuntosalia ja 2x viikossa jotain ryhmäliikuntatuntia. Mutta ne mä juttelen kuitenkin vielä pt:n kanssa selviksi. 

Nyt tää iloinen tyttö menee katsomaan uutta lempisarjaansa Gossip Girliä.
♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti