maanantai 28. heinäkuuta 2014

Salipäivä ja mättäystä

Liikunta ei oikeastaan koskaan ole ollut mulle suuri ongelma. Tiedän monia keiden on vaikea nostaa peppu penkistä ja lähteä kuntoilemaan. Mä menen yleensä ihan mielelläni, vaikka ei aina huvittaisikaan. 

Mulle se suurin ongelma on ruokavalio. Toukokuussa mulla lähti ruokavalio kulkemaan oikeaan suuntaan, kunnes kesäloma alkoi ja ruokavalio lähti omille teilleen... 
Ajattelin että kesällä saa rentoutua, mutten tietenkään osannut yhtään rajoittaa mun "rentoutumista".
Suklaa mun heikkous...


Tänään taas tuli sitten mättättyä kunnolla pikkuserkun synttäreillä. Vähän kakkua ja keksiä... ja coca colaa! Sinne meni kaikki hyöty aamupäivän treenistä... Tein tänään siis tota mun treeniohjelmaa ja tuntu hyvältä :)

Nyt kun sais ruokavalion kuntoon, vois oikeesti alkaa ottaa tätä taas tosissaan. Nyt kaikki hyöty menee hukkaan, kun mässää treenin päälle..

Selkeä ruokavalio, ei mitään extravälipaloja? 
Ens postauksessa siis mun ruokavaliota... Toivottavasti :D



2 kommenttia:

  1. Hyvä kun oot saanu treeniohjelmas alulle:) Jaan aika pitkälti tunteen kanssasi, itse heräsin todellisuuteen helmi-maaliskuussa ja päätin että nyt on aika muuttaa elintapoja. Sitä ennen liikuin melko vähän max 2-3 kertaa viikossa kevyesti, söin paljon enemmän kuin minulla olisi tarvetta ja herkut olivat heikkoutenija niitä tuli syötyä paljon ja usein (Mitat olivat silloin (166kg/59kg). Elämänmuutos ei kuitenkaan ollut mahdoton ja aloin juosta suhteellisen hyvällä pohjakunnolla 5-7 kilometriä 3-5 kertaa viikossa. Vähensin herkuttelua totaalisesti ja pienensin ruoka-annoksia. Herkuttelupäiviä pidin kuitenkin ja niin pitääkin! Tuloksia alkoi näkyä parin kuukauden päästä ja tällä hetkellä mittani ovat 54,5kg/167 ja liikuntamäärä ja ruokailutavat ovat pysyneet ja tulevat pysymäänkin, mutta kesälomalla on lupa ottaa rennommin. Elämänmuutos ei ole mahdoton, näin sen myös itseni kohdalla ja oon varma et sääki pystyt siihen! Hirmusesti zemppii sulle liikkumisee ja ruokaremonttiin!(muista kumminkin pitää välillä herkkupäiviä, niillä pysyy pää kasassa;)) T. Herkkuja rakastava

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kateellinen. Mulla noita herkkupäiviä on ihan liikaa.
      Nyt vain pää pystyyn ja kohti uusia haasteita. Näistä mä saan tsemppiä. Kiitos!

      Poista