keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

suklaapatukka

Olisipa joku ihminen sanomassa mulle aina, kun joku tarjoaa jotain hyvää, että "Sä et tarvitse sitä, et todella tarvitse." 
Sillä tuli sitten syötyä yksi Milkawayn (vai mikä lienee) suklaapatukka. Äiti meni kauppaan ja kysyi haluanko jäätelöä, sanoin ei. Sitten se tuli, ilman jäätelöä, mutta suklaapatukka kourassa. Ei kai halunnut jättää mua ilman mitään. 

Kun toinen on jo ostanut sulle jotain, ja tarjoaa sitä, on vaikea kieltäytyä. Eilinen meni niin hyvin, niin tuo vähän harmittaa. 

Ja itseasiassa, mä kävin vaa'alla. 
Kun toukokuussa päätin pitää taukoa projektistani, mun paino oli 57.9. Pyöristetään se 58.
Nyt mun paino oli 59. En muista enää grammoja, mutta noin kilo mulle oli tullut lisää.
Oon yllättynyt. Mä en ole liikkunut ja olen syönyt epäterveellisesti. Oletin jotain +4kg :D :D
No ei tuokaan ole mikään iloinen yllätys, sillä 60kg kohti mennään, ja sitä lukua en koskaan halua mun vaa'alla nähdä.

Kuten olen maininnut, vaa'an numeroilla ei ole mitään väliä. Mutta syksyn koulutarkastuksessa (mihin meille tulee vielä lääkäri tänä vuonna) se otetaan huomioon. Sen takia olisi kiva saada esim. pari kiloa pois, niin voisin olla normaalipainon keskipisteillä, enkä siellä yläpäässä.

Juuri kun katsoin painoindeksiä, se näytti mulle ihannepainoksi 39.8 - 59.5 kg.
Vielä vähäään lisää, niin buuumm. Siinä se on, ylipaino.

M-a-s-e-n-t-a-v-a-a. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti