sunnuntai 27. heinäkuuta 2014

TREENIOHJELMA

Lueskelin vähän viime postauksia ja tulin siihen tulokseen, että ei luoja miten hutasten kirjoitettuja ja niistä huokuu jotenkin liialleen yrittäminen ja muu roska.
Haluaisin edelleen pysyä aiheessa: kannustaa muita ja pystyä itse tähän projektiin.

Nyt kuitenkin on tullut syötyä taas kaikenlaista moskaa, ja edelleen puolikas suklaalevy koreilee mun pöydällä. Tuntuu pahalta! 
Sain sentään jäädä kuntosalille, kun olin keskustellut oman ohjaajani kanssa ja laatineet mulle treeniohjelman. Sovittiin että mun treenit koostuu pääosin ryhmäliikunnasta, ja se on ihan ok mulle.

Tässä siis treeniohjelma, mikä mulle luotiin. HUOM HUOM: Tämä luotiin minulle, minun kuntoni mukaan ja minun painoni. Ja tietenkin ikä otettiin huomioon. Tarkoitan tällä sitä, ettei välttämättä ohjelma sovellu kaikille tai ole yhtä tehokas kaikilla.

Alkulämmittely: Crosstrainer TAI juoksumatto n. 20 min

Syväkyykky, omaa painoa vastaan, 3x20 
Veto tangossa, omaa painoa vastaa, 3x10-20
Punnerrus tangossa, omaa painoa vastaan 3x10-20
Jalkaprässi, max 20kg, 3x10-20
Selkä pallolla, omaa painoa vastaan, 3x10-20/puoli
Ojentajadippi, omaa painoa vastaan, 3x10-20 
Polvikyynärpää, omaa painoa vastaan 3x-10-20/puoli

Huh, viimeksi sain kunnolla hien pintaan ja lihaksissa tuntumaan.
Oma ohjaaja puhui n. 1x viikossa tätä. Ja oon ihan tyytyväinen tähän "suunitelmaan".

Nyt vain ruokailut kuriin, niin eiköhän homma alkaa taas kulkemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti